Jump to content

Probleem Gta 4 en eflc gaan niet samen ( zie uitleg)


frayser

Recommended Posts

Ik heb ong. een jaar geleden GTA 4 aangeschaft gewoon in de winkel, en nu een week geleden Episodes From liberty city op steam ( en Vice city en GTA 3 ) :)

Ik ben al best ver met gta 4, maar nu ik EFLC heb gekocht kan ik geen van beiden meer starten. :(

Er komt dan een zwart scherm en dan doet hij gewoon niks en dan is het zwarte weg.

Toen hij dit voor de eerste keer deed toen was er een error die zij: EFLC cannot run.

Als jullie willen maak ik een klein filmpje met de uitleg over wat er precies mis is..

Als jullie kunnen helpen, GRAAAG :klap:

ze kunnen dus allebei niet runnen!

>>> Door Guardian1980: Je kan middels de "Bewerken"-knop je bericht aanpassen, hoef je geen nieuw bericht te maken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb ong. een jaar geleden GTA 4 aangeschaft gewoon in de winkel, en nu een week geleden Episodes From liberty city op steam ( en Vice city en GTA 3 ) Ik ben al best ver met gta 4, maar nu ik EFLC heb gekocht kan ik geen van beiden meer starten. Er komt dan een zwart scherm en dan doet hij gewoon niks en dan is het zwarte weg. Toen hij dit voor de eerste keer deed toen was er een error die zij: EFLC cannot run. Ik kan ook een klein filmpje maken ter toelichting

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet nodig om een topic twee keer aan te maken, lijkt me dat we gewoon kunnen verder gaan in je oude topic. Bij deze samengevoegd. Het lijkt ernaar dat niemand een antwoord weet op je probleem, misschien dat je eens hulp kan vragen op het Engelstalige GTAForums?

Bewerkt: door Guardian1980
In het kader van de hulpvaardigheid een linkje gemaakt.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...