Jump to content

[SA] Forumsavegame - The Contest


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    32

  • Megadreams

    10

  • Big Boss

    7

  • Basssss

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Wanneer je [...] andere missies gaat doen in plaats van hoofdmissies, wordt je gediskwalificeerd.
  • [...]Ook alle submissies moet je, wanneer je het gehaald hebt, een screen met die verplichte outfit geven.

Heh?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Wanneer je [...] andere missies gaat doen in plaats van hoofdmissies, wordt je gediskwalificeerd.
  • [...]Ook alle submissies moet je, wanneer je het gehaald hebt, een screen met die verplichte outfit geven.

Heh?

Ik weet niet waar je het over hebt. Ik ontken. Het is niet zo. Niet waar.

Ok, ik geef toe, kopieerfoutje, aangepast. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic kan vanaf heden worden gebruikt voor vragen en opmerkingen. Daarnaast kan dit topic worden gebruikt voor onderling overleg. Als het slechts voor jouw team bestemd is, zet er dan [Team x] boven. Wanneer het algemeen is, schrijf er dan [Algemeen] boven.

De teamindeling is -at random bepaald- als volgt.

[table=header]Team 1|Team 2|Team 3

Cabyon|Big Boss|3L1077

Megadreams|Foreigner97|Bassieboy35

nyltje|-Matthijs-|Basssss

PatrickW|Phoenyxar|Kloep

Pwned.|Thundercover|Fedmas[/table]

Cabyon, -Matthijs- en 3L1077 zijn benaderd om als teamcaptain te fungeren. Wanneer iemand die verantwoordelijkheid niet leuk vindt, zal nummer 2 worden benaderd (dit gaat op volgorde van aanmelden).

[sA] Forumsavegame - Team 1

[sA] Forumsavegame - Team 2

[sA] Forumsavegame - Team 3

Veel plezier! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vet! Als ik mijn PC weer in elkaar heb staan, wil ik bij een eventuele volgende keer / ronde of extra ronde ook wel mee doen.

Je bent aan team 3 toegevoegd. Die hadden toch een speler minder. :)

Dus de drie team topics zijn bedoeld om de savegame en screenshot en dergelijke info in te posten? Of kun je er ook andere dingen neerzetten? (Omdat er ook een [Algemeen]-tag is?)

In die topics mogen slechts missies worden gepost, om die zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk te houden. Vooralsnog is dit het overlegtopic dat tevens dienst doet als vragentopic. Dus bij overleg moet je hier [team x] zetten en bij een algemene vraag [algemeen]. Wanneer ik merk dat het niet te doen is in één topic, dan zal ik nog andere topics aanmaken. Het lijkt mij echter noodzaak om de missies te scheiden van discussies, omdat anders niet meer duidelijk is wie, waarmee, wanneer en hoe ergens mee bezig is. :)

Dus vanaf nu werken we met tags in dit topic. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...