Jump to content

[SA] Forumsavegame - The Contest


Dutchy3010

Recommended Posts

[Algemeen] Ik vermoed dat er in de maximale tijd rekening is gehouden met o.a. de collectables. M.a.w., in vier uur zou je normaal gesproken elke mogelijke missie moeten kunnen halen, dus ook de tags. Ik heb ze ook al gedaan, het koste mij ongeveer twee uurtjes. Valt mee, maar wees wel zeker dat je de tijd beschikbaar hebt.

Een tip overigens: save je game om de tien tags. Als je gaat switchen tussen internet (Wiki) en GTA, wil het menu nog wel eens blijven hangen en loop je de kans dat je het spel geforceerd moet afsluiten. Ik heb de Wiki daarom maar geraadpleegd via mijn telefoon, puur om geen progressie en tijd te verliezen door een ongelukkige crash.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    32

  • Megadreams

    10

  • Big Boss

    7

  • Basssss

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben dan wel geen deelnemer, maar zou graag een puntje aanwijzen om de onderlinge communicatie in teams te vergemakkelijken. Als mensen een gedeelte van een zijmissie doen (zoals Basssss net), vermeld dan ook welke je hebt opgepakt/gedaan, anders is 't straks lang zoeken als je er een mist.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben dan wel geen deelnemer, maar zou graag een puntje aanwijzen om de onderlinge communicatie in teams te vergemakkelijken. Als mensen een gedeelte van een zijmissie doen (zoals Basssss net), vermeld dan ook welke je hebt opgepakt/gedaan, anders is 't straks lang zoeken als je er een mist.

Rustig maar... Intern heb ik al een map doorgegeven en aangekruist welke oysters ik had opgepakt. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

[Algemeen]

[Algemeen] Ik vermoed dat er in de maximale tijd rekening is gehouden met o.a. de collectables. M.a.w., in vier uur zou je normaal gesproken elke mogelijke missie moeten kunnen halen, dus ook de tags. Ik heb ze ook al gedaan, het koste mij ongeveer twee uurtjes. Valt mee, maar wees wel zeker dat je de tijd beschikbaar hebt.

Hier heb ik ook over nagedacht. Niemand gaat piepen als je er iets langer over doet, maar dit is om te voorkomen dat iemand hem claimt en vervolgens offline gaat en heel het team moet wachten. Dit kan gebeuren binnen een slecht communicerend team, maar daar hebben jullie niet echt last van. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

[Algemeen] Ik dacht dat het al meermaals verkondigd was dat je voor elke voertuigmissie 2 punten krijgt. Zal waarschijnlijk ook wel tellen voor Valet en zo.

Collectibles dan?

Link to comment
Delen op andere websites

[Algemeen] Het is net als bij collectables. De punten worden toegekend aan degene die het compleet maakt, pas als het compleet is, krijgt het team punten. Diegene die het compleet maakt, die doet die "missie". Dit is niet helemaal fair (als je bijna alle collectables oppakt, verdien je het zelf meer dan iemand die er slechts 1 oppakt), doch erg pragmatisch. Wellicht handiger uit te leggen aan de hand van twee casussen.

Casus 1 - Collectables

Chronologisch gebeurt het volgende:

Deelnemer 1 van het team pakt 5 oysters op.

Deelnemer 2 pakt er 3 op.

Deelnemer 3 pakt er 41 op.

Deelnemer 4 pakt er 1 op.

Deelnemer 1 t/m 3 mogen een andere missie tegelijk doen. Deelnemer 4 moet zeggen "Ik doe de oysters" en completeert de savegame. In dit geval worden de punten toegekend aan het team (en aan deelnemer 4 voor de individuele lijst) op het moment dat deelnemer 4 dit post.

Casus 2 - Import/export

Chronologisch gebeurt het volgende:

Deelnemer 1 zoekt 3 auto's.

Deelnemer 2 zoekt 15 auto's.

Deelnemer 3 zoekt 2 auto's.

Deelnemer 1 zoekt 9 auto's.

Deelnemer 2 zoekt 1 auto.

Deelnemer 1, 2, 3 en weer 1, kunnen allemaal een missie ernaast doen. Deelnemer 2 moet de tweede keer zich focussen op de import/export en kan er geen missie naast doen, maar deze krijgt wel de punten. Pas wanneer iemand post dat hij deze missie doet en het is ook klaar, dan worden de punten toegekend.

Wel wordt verwacht dat het bij "bijzonderheden" wordt vermeld hoeveel oysters je hebt opgepakt danwel hoeveel auto's je hebt weggebracht.

Link to comment
Delen op andere websites

[Gast] Erg leuk om deze contest te volgen. Ik baal er nu alleen maar nog meer van dat ik geen PC heb om SA te spelen, ik krijg spontaan zin om het te gaan spelen. Hopelijk kan ik een volgende keer wel meedoen.

Link to comment
Delen op andere websites

[Algemeen]

Zou super zijn! :) Vice City zou dan wel minder tijd in beslag nemen aangezien deze natuurlijk minder missies bevat. Om een idee te geven:

De snelste speedruns van San Andreas liggen rond de 6 uur en 30 minuten. Die van Vice City liggen maar tegen de 2 uur. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...