Jump to content

Recommended Posts

Op deze website staat veel informatie over het Epsilon programma: http://www.epsilonprogram.com/

Het Epsilon Programma is geen geloof of stroming, maar draait juist om verlichting van lichaam en geest. Het is zeker geen oplichting aangezien het niet om geld draait. Nadat je al je bezittingen aan het Epsilon Programma hebt afgestaan kan je namelijk leven zonder je langer zorgen te maken over geld en materialisme.

Ik weet trouwens niet of er vestigingen in Nederland zijn. Maar ze zullen zeker te vinden zijn in het Los Santos van GTA5.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op deze website staat veel informatie over het Epsilon programma: http://www.epsilonprogram.com/

Het Epsilon Programma is geen geloof of stroming, maar draait juist om verlichting van lichaam en geest. Het is zeker geen oplichting aangezien het niet om geld draait. Nadat je al je bezittingen aan het Epsilon Programma hebt afgestaan kan je namelijk leven zonder je langer zorgen te maken over geld en materialisme.

Ik weet trouwens niet of er vestigingen in Nederland zijn. Maar ze zullen zeker te vinden zijn in het Los Santos van GTA5.

WEIRD!!!! O_O

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gameplay beelden van gta V??!?!?!

Eindelijk iemand die het begrijpt. Alle achtergrondbeelden zijn inderdaad beelden uit GTA5. Ik ga even kijken of ik de achtergrondvideo's eruit kan halen om te zien wat voor boeiends er allemaal in toont.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...