Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
GTAGames.nl

Recommended Posts

GuitarGuy666

wat heeft dit eigenlijk met r* of gta te maken? Wat betekend het eigenlijk?

Joriz

Op deze website staat veel informatie over het Epsilon programma: http://www.epsilonprogram.com/

Het Epsilon Programma is geen geloof of stroming, maar draait juist om verlichting van lichaam en geest. Het is zeker geen oplichting aangezien het niet om geld draait. Nadat je al je bezittingen aan het Epsilon Programma hebt afgestaan kan je namelijk leven zonder je langer zorgen te maken over geld en materialisme.

Ik weet trouwens niet of er vestigingen in Nederland zijn. Maar ze zullen zeker te vinden zijn in het Los Santos van GTA5.

Michael

Op deze website staat veel informatie over het Epsilon programma: http://www.epsilonprogram.com/

Het Epsilon Programma is geen geloof of stroming, maar draait juist om verlichting van lichaam en geest. Het is zeker geen oplichting aangezien het niet om geld draait. Nadat je al je bezittingen aan het Epsilon Programma hebt afgestaan kan je namelijk leven zonder je langer zorgen te maken over geld en materialisme.

Ik weet trouwens niet of er vestigingen in Nederland zijn. Maar ze zullen zeker te vinden zijn in het Los Santos van GTA5.

WEIRD!!!! O_O

GuitarGuy666

Ok, allemaal erg vaag :? Ik snap wat je bedoelt, daar gaat het om ;)

Dutchy3010

WEIRD!!!! O_O

Ok, allemaal erg vaag :? Ik snap wat je bedoelt, daar gaat het om ;)

Haha. You made my day. :schater:

Kai-ShockWave

Zitten inderdaad gameplay beelden in van GTA V. :puh:

Cabyon

Altijd al bij een sekte gewild _O_

Joriz

Gameplay beelden van gta V??!?!?!

Eindelijk iemand die het begrijpt. Alle achtergrondbeelden zijn inderdaad beelden uit GTA5. Ik ga even kijken of ik de achtergrondvideo's eruit kan halen om te zien wat voor boeiends er allemaal in toont.

Phoenyxar

Dit is zo trollend. Gameplay-beelden als in enkele timecycles van een locatie :7

Maar toch, leuk om hier nog eens wat van te horen. Ben ik trouwens de enige die bij het filmpje een IV-gevoel krijgt? :3

AOSY86

Nope ik kreeg ook GTA gevoel ( eigenlijk meer GTA IV gevoel :) ) het ziet er wel goed uit (golven, licht effecten etc). Maar toch verwacht ik trailer 3 binnenkort !

Bassieboy35

Maar toch, leuk om hier nog eens wat van te horen. Ben ik trouwens de enige die bij het filmpje een IV-gevoel krijgt? :3

Ja, doet me denken aan de kustlijn in Alderney.