Jump to content

Recommended Posts

Dank voor het delen van de video Kai. Het was mij toen ik het nieuwsbericht snel poste helemaal niet opgevallen dat het echt beeld uit GTA5 was. Ik dacht dat het gewoon echt gefilmd beeld was wat R* ergens had ingekocht en ander de animatie heeft geplakt. Na goed kijken zie je toch echt dat het GTA(5) is en dat Rockstar Games druk werkt aan een nog mooiere grafische engine. Aangezien GTA5 is uitgesteld kan het trouwens goed zijn dat deze animatie al een half jaar oud is en GTA5 er ondertussen nog beter uit ziet.

Is deze man (Cris Formage?) die voorbij komt de leider van Epsilon program?

med_gallery_1_5_641400.png

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zag de gameplay net die ze hadden laten zien, ik moet zeggen: Jammer dat het geen kleur is :( Maarja, ik ben in ieder geval blij

om weer wat bewegende beelden te zien van GTA 5 :tu:. Erg mooie graphics en visuals moet ik zeggen. Het water golft mooi en dag

en nacht zie je ook weer voorbij komen. Ik hoop dat gta 5 ook een mooi hoesje krijgt met de letters "PC" en/of "wii U" erop. Dan

zou de wii u ook wat meer verkocht worden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zag de gameplay net die ze hadden laten zien, ik moet zeggen: Jammer dat het geen kleur is :( Maarja, ik ben in ieder geval blij

om weer wat bewegende beelden te zien van GTA 5 :tu:. Erg mooie graphics en visuals moet ik zeggen. Het water golft mooi en dag

en nacht zie je ook weer voorbij komen. Ik hoop dat gta 5 ook een mooi hoesje krijgt met de letters "PC" en/of "wii U" erop. Dan

zou de wii u ook wat meer verkocht worden.

Ik neem niet aan dat ze er eentje voor de PC gaan maken :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zag de gameplay net die ze hadden laten zien, ik moet zeggen: Jammer dat het geen kleur is :( Maarja, ik ben in ieder geval blij

om weer wat bewegende beelden te zien van GTA 5 :tu:. Erg mooie graphics en visuals moet ik zeggen. Het water golft mooi en dag

en nacht zie je ook weer voorbij komen. Ik hoop dat gta 5 ook een mooi hoesje krijgt met de letters "PC" en/of "wii U" erop. Dan

zou de wii u ook wat meer verkocht worden.

Ik neem niet aan dat ze er eentje voor de PC gaan maken :(

En waaaaaaaaarom niet? :puh:

De meest ambitieuze gta tot nu toe, niet op pc? Hahahahahaahahah. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

KIFFLOM!

Voor nog wat meer van de commercial-plaatjes, zie deze pagina. Opgenomen in Mexico ;)

"Brief description of the ad:

The guy in the suit of the last photo exits the totaled car while talking to the camera, as he makes his way out, the car explodes and he walks by the car under the trees while some other effects are set behind him (I managed to see these in a monitor) The shooting took place on Saturday April 20th and lasted until late Sunday."

bron: reddit

klotuh, de pagina van imgur is net verwijderd, in de afgelopen minuten... Heb de picas nog wel op m'n pc, maar staan vast ook nog wel ergens anders op internet ;)

Bewerkt: door _Night-Men_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zag de gameplay net die ze hadden laten zien, ik moet zeggen: Jammer dat het geen kleur is :( Maarja, ik ben in ieder geval blij

om weer wat bewegende beelden te zien van GTA 5 :tu:. Erg mooie graphics en visuals moet ik zeggen. Het water golft mooi en dag

en nacht zie je ook weer voorbij komen. Ik hoop dat gta 5 ook een mooi hoesje krijgt met de letters "PC" en/of "wii U" erop. Dan

zou de wii u ook wat meer verkocht worden.

Ik neem niet aan dat ze er eentje voor de PC gaan maken :(

En waaaaaaaaarom niet? :puh:

De meest ambitieuze gta tot nu toe, niet op pc? Hahahahahaahahah. :puh:

I really don't know. Ik heb alleen een voorgevoel ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je wordt toch gewoon horendol van dat muziekje.

Maar als je die beelden bekijkt realiseer je je pas hoe groot de map wel niet is. In het donker kan je de lichten van 3 auto's zien op de bergflank.

Die lichtjes zijn me ook opgevallen, zouden we zo'n lichtjes dus echt ingame zien?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je wordt toch gewoon horendol van dat muziekje.

Maar als je die beelden bekijkt realiseer je je pas hoe groot de map wel niet is. In het donker kan je de lichten van 3 auto's zien op de bergflank.

HOU OP!! Ik krijg nu alleen meer zin in GTA V!!!! :cry:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je wordt toch gewoon horendol van dat muziekje.

Maar als je die beelden bekijkt realiseer je je pas hoe groot de map wel niet is. In het donker kan je de lichten van 3 auto's zien op de bergflank.

HOU OP!! Ik krijg nu alleen meer zin in GTA V!!!! :cry:

wie niet?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...