Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Joriz

KIJKEN: De geschiedenis van Grand Theft Auto!

Er is al veel geschreven over de geschiedenis van Grand Theft Auto, alleen al WikiGTA staat er al helemaal over vol. Echter veel goede documentaires zijn er nog niet gemaakt. GamerSpawn bewijst als community dat je zeker een goede documentaire kan maken over één van de populairste gameseries. De YouTube show GamerSpawn heeft namelijk een zeer boeiende documentaire gemaakt van 45 minuten waarin de hele geschiedenis van de spellenreeks onder de loep wordt genomen. De documentaire maakt goed gebruik van vele bronnen waardoor je ziet hoe GTA groeide van 'simpel puntenspel' naar een befaamde en beruchte cinematografische gamereeks. Veel kijkplezier! thumbsup2.gif

Bron: GamerSpawn

GTAGames.nl

Recommended Posts

xoex23

In een keer uitgekeken, het meeste wist ik al, maar ik vind het een mooie samenvatting van de serie!

:tu:

Dutchy3010

Heb het nu gezien. Wat super leuk om te kijken, zeker de moeite waard! Het bevat natuurlijk niet veel spannends en onbekends voor mensen die lang de spellen spelen, maar herkenning is JUIST heel leuk. :)

harry1985

Ik heb alle gta delen uitgespeeld zonder codes. en leuk om dit even terug te hebben gezien. en ja ik heb ze nog allemaal origineel liggen met kaart en al.

Nee doe ze niet weg.

Lars

Heb het filmpje eindelijk kunnen kijken.. Leuk om eens tezien.

Edited by Larsiexd

Thundercover

Zojuist maar eens bekeken en het is erg leuk om te zien! :Y

Fedmas

Heb hem ook bekeken, was leuk en informatief. Daarna GTA SA maar weer eens opgestart.. :-)

GrandTheftHaye

Hij crashte op 31:40 maar verder een leuk filmpje. Ik heb hem nu toch nog even kunnen afkijken, veel wist ik al maar toch leuk om alles zo bij elkaar te zien. Heb nu nog meer zin in GTAV.

Edited by GrandTheftHaye

Alexandeeeee

Zeer interessant en zonder twijfel de moeite waard!