Jump to content
NandroDavids

Nieuwe GTA V-trailers op 30 april


30 april gaat al een legendarische dag worden met de kroning van Willem-Alexander, maar Rockstar Games gaat dat nieuws overschaduwen: komende dinsdag, 30 april dus, komen er namelijk nieuwe GTA V-trailers online.

Trailers inderdaad, meervoud. Met de aankondiging Michael. Franklin. Trevor. Trailers 4.30 is de kans groot dat we 3 nieuwe trailers gaan zien. Met in iedere trailer natuurlijk een hoofdrol voor één van de protagonisten.

Uiteraard zullen de trailers hier op GTAGames.nl te zien zijn en kun je erover praten en discussiëren met andere GTA-fans in onze GTA V-fora.

UPDATE:

De trailer komt online om 17:00. We hebben dus nog genoeg tijd om eerst Koninginnedag te vieren!

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Goed nieuws :tu: . Vooral leuk om te zien wat Rockstar ditmaal zal laten zien van de wereld.

En wat die screens betreft: ze zien er inderdaad nogal fake uit. Zoals NandroDavids al zei zijn ze nogal vaag, en ze laten niet echt iets zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze screens heb ik gekregen van een vriend uit Amerika.

Ik heb even gezocht. En ze zijn inderdaad nep.

De eerste slaat gewoon nergens op. Google Afbeeldingen kan hier niks meer.

Maar bij de tweede gaat het over een filmpje van 50 Cent. Een link heb ik wel gevonden.

http://v.youku.com/v_show/id_XNTA3NDk0Njky.html

>>> Door NandroDavids: Foto's uit de quote verwijderd, onnodig om deze te quoten<<<

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...