Jump to content

Beschrijf SA in één woord


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fedmas

    3

  • Dutchy3010

    2

  • Faenty.

    2

  • SpacyColours

    2

Lelijk. Laten we wel wezen, de game zag er niet uit.

Overdrijven is ook een vak. Misschien was het niet de mooiste game van 2004, maar als je dat dan al meteen lelijk noemt dan ben je wel heel erg kieskeurig.

Link to comment
Delen op andere websites

Lelijk. Laten we wel wezen, de game zag er niet uit.

Overdrijven is ook een vak. Misschien was het niet de mooiste game van 2004, maar als je dat dan al meteen lelijk noemt dan ben je wel heel erg kieskeurig.

Draai het eens om. Voor een game van 2004 vond ik het juist een hele mooie game. Start hem eens op PC, zet het om 1080p resolutie en het is nog steeds best te doen. Het zal geen awards winnen, maar reden om te klagen vind ik er niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Lelijk. Laten we wel wezen, de game zag er niet uit.

Overdrijven is ook een vak. Misschien was het niet de mooiste game van 2004, maar als je dat dan al meteen lelijk noemt dan ben je wel heel erg kieskeurig.

Ja idd voor een 2004 game was het best te doen.

GTA heeft ook nooit de beste graphics (van zijn tijd) gehad. Ze focussen zich simpelweg op andere dingen.

En dat vind ik het belangrijkste. Want ik heb liever een lelijk uitziende game en geweldige gameplay dan dat er de beste graphics zijn die er bestaan en heel erg stom om te spelen is. Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Fietsen.

Goede, ik denk dat dit SA in een woord beschrijft inderdaad.

De omvang vond ik toen denk ik het mooiste.

Nu speel ik het nog steeds, maar dan MTA. Gaat niet vervelen omdat er telkens nieuwe maps en mogelijkheden komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...