Jump to content

Beschrijf SA in één woord


Dutchy3010

Recommended Posts

Nog steeds stoor ik me helemaal niet aan SA's graphics; behalve dan wanneer een boom opeens voor mn vliegtuig popt.

Op de PC is het goed te doen, op de PS2 en Xbox wat minder.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fedmas

    3

  • Dutchy3010

    2

  • Faenty.

    2

  • SpacyColours

    2

  • 3 maanden later...

Prachtig.

Op de nieuwe PCs blijft het nooit haperen, want je hebt geen hoge videokaart nodig of van die dingen.

Daarbij denk ik dat je in San Andreas meer mogelijkheden hebt dan in IV.

En over de verhaallijn waren Ryder (Lance Wilson) en Big Smoke (Melvin Harris) gewoon verraders!

Ze werkten samen de rivaliserende gang (Ballas)!

De storylin is ook heel goed in mekaar gestoken.

Je kan ook tattoos laten zetten wat in IV niet de mogelijk is (denk ik).

En natuurlijk ook die vrijheid die je hebt. Voor mij is het in één woord: prachtig!

Ik kan hier bijna niets negatiefs op opmerken.

:);):puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Flexibel

Waarom? De game is eindeloos te modden, je kan er mee doen wat je wil. Third-party programma's hebben de game tijdloos gemaakt en bovendien het aantal mogelijkheden meer dan verdubbeld. Het fijne van de game is hoe makkelijk alles is aan te passen terwijl de basisfuncties gewoon goed blijven werken. Het is naast dat het een 'sandbox' game is in de vorm van een game waarin je alles kan doen, ook een game waarmee je alles kan doen. De graphics zijn zelfs goed te verbeteren en de basiselementen van de game zorgen er voor dat ook al maak je gekke dingen, de game reageert toch nog zoals je zou verwachten qua natuurkundige krachten bijvoorbeeld. (In de meeste gevallen). Ik ben nog altijd zeer actief met GTA San Andreas, gewoon omdat het ook een soort knutselgame is geworden en de online mode gewoon geweldig blijft. De gebruikers hebben de game gemaakt tegenwoordig.

Link to comment
Delen op andere websites

Innoverend.

SA is wat mij betreft de ultieme evolutie van de III-era, na III en VC was dit in alle mate de overtreffende trap en daarmee een waardig hekkensluiter van die tijd. Als Rockstar na SA met een volgend deel was gekomen zou dat een afknapper zijn geworden. SA zit propvol innovatieve dingen die volledig nieuw waren voor de franchise, en desalniettemin in meer of mindere mate populair, geen enkele toevoeging deed af aan de verwachting van de fans.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...