Jump to content

Beschrijf SA in één woord


Dutchy3010

Recommended Posts

Customization

San Andreas was de eerste GTA waarin je je character en auto's kon customizen.

Dat vond ik wel de grootste vooruitgang in de GTA-serie. Dat betreft was GTA IV een stap achteruit op het gebied van customization. Ik was sowieso niet zo'n fan van GTA IV.

Ben blij dat GTA V dit weer terugbrent! :D

Bewerkt: door IndoGuus
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fedmas

    3

  • Dutchy3010

    2

  • Faenty.

    2

  • SpacyColours

    2

  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...

Gta SA ?

het spel dat me leerde modden,

het spel dat me een gangster gevoel gaf

het spel dat me fantasie werkelijkheid maakte.

het spel dat ik persee op me broer zijn PC moest spelen

het spel waar in zwemmen mogelijk was en duiken ook + het fietsen

het spel dat mij als 8/9 jarige om half 3 in de nacht deed laten op zitten om CJ tot superman te modden.

in 1 woord :

FANTASTISCH !! gta SA is uniek en blijft uniek geen enkel spel kan hier om heen !!

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

In 1 woord: Geweldig! :D

GTA: San Andreas vind ik tegenwoordig (veel) leuker en beter dan GTA: Vice City, tot sowieso vorig jaar (2013) mijn favoriete GTA.

San Andreas is een grote staat met 3 verschillende steden die hun eigen sfeer en dergelijke hebben. Deze GTA heeft een prachtig verhaallijn waarin je verschillende vijanden hebt die met elkaar samenwerken, waaronder de Los Santos Vagos en Ballas. (De laatstgenoemde gang is samen met 2 corrupte agenten hoofdverantwoordelijk voor de dood van Carl's moeder.) Een klein tijdje na het begin van het spel moet The Grove Street Families eerst de macht in Los Santos nog delen met de Varrio Los Aztecas, Los Santos Vagos en hun grote aardsvijand de Ballas, maar later nemen de laatstgenoemde gang en Vagos volledig de macht over (ook Grove Street vervalt) omdat de leiders van de andere 2 gangs opgepakt of gevlucht zijn. Op dat moment denken we dat het niet meer goed gaat komen met Carl en zijn familie + Cesar, de leider van de Aztecas. Dat zorgt alleen maar voor extra spanning in de verhaallijn en zoiets kom je (veel) te weinig tegen in GTA.

Een flinke tijd later vermoorden Cesar en Carl de helft van hun vijanden in San Fierro, en Ryder wordt daarbij na een lange achtervolging per boot gedood. Dat zorgt voor extra spanning, net zoals het regelmatig gebeurt in een (actie)film. Zulke momenten zijn vaak te zien in GTA: San Andreas, echt gaaf om dit mee te maken omdat het vrijwel niet in een andere GTA te zien is. Later 'val' je Los Santos binnen per vliegtuig samen met de Traids om Mad Dogg's huis te bevrijden van een groep Vagos en hun leider, die vervolgens om het leven gebracht wordt na een (lange) achtervolging. Dit zie ik persoonlijk als het perfecte begin van een gangoorlog, en zeker als Sweet terugkomt uit de gevangenis waarna je Grove Street moet heroveren op de Ballas. Hierna mag je namens/met The Grove Street Families alle andere ganggebieden heroveren en dat heb ik ook gedaan, want ik vind het niet passen als je dit doet nadat je Big Smoke aan het einde van de verhaallijn doodt. Een film hoort eigenlijk ook niet te eindigen met overgebleven vijanden of dat het hoofdpersonage zelf dood gaat. Met een spel maakt dat misschien niet uit, maar persoonlijk heb ik daar dezelfde mening over als met een film.

Nadat ik alle gebieden had heroverd op de Los Santos Vagos en Ballas, zag de Varrio Los Aztecas de kans schoon om ook zijn oude ganggebieden terug te heroveren op de Vagos (hun aardsvijand). Ze werken dan samen met The Grove Street Families tijdens die missie en dat is ook prachtig omdat het einde van de verhaallijn nadert. Daarnaast hebben de Vagos en Ballas veel met elkaar samengewerkt, dus de bedenkers en makers van GTA: San Andreas hebben dit idee goed bedacht! Hierna zijn je ogen vooral gericht op Big Smoke en zijn drugsfabriek. Als je hem doodt en zijn fabriek vernietigt, is het sowieso een prachtig einde van de verhaallijn omdat hij 1 van de verraders van je eigen gang is. Carl redt dan daarmee zijn eigen familie en gang, en niemand gaat dood aan de goede kant tijdens het einde. Je hebt - als je een mooi einde wil hebben en veel tijd aan wil besteden - meteen alle vijanden uitgeschakeld (ook de corrupte agenten Frank Tenpenny en Eddie Pulaski) en de verdiende rust is eindelijk dan terug. Geen geklooi meer van de Los Santos Vagos en Ballas, heerlijk voor Carl, zijn familie & gang! :D

GTA: San Andreas is vooral vanwege de mooie en leuke verhaallijn de beste GTA van de hele GTA III-reeks! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...