Jump to content
Joriz

Kom naar ons in Los Santos!


De aankondiging is waar. FEIT! Het is nu eindelijk mogelijk om blij te worden zonder ooit meer na te hoeven denken. FEIT! Maak je geen zorgen meer over geld. FEIT! Vier morgen geen rare monarchie feesten meer. FEIT! Kijk morgen om 17:00 niet de trailers van GTA5. FEIT! Geef je op voor onze seminar van 17 september 2013 in Los Santos!

gallery_1_5_143105.jpg

Kleine lettertjes Epsilon Program:

Vijf deelnemers aan het Epsilon Program kunnen worden uitgekozen om als karakter te worden opgenomen in Grand Theft Auto V. Je mag je ook opgeven als je in Nederland of België woont mits je ouder bent dan 18 jaar. Lees alle kleine lettertjes op: www.epsilonprogram.com

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb nooit zo om dit KIFFLOM moeten lachen eigenlijk... kwam er ooit terecht via WikiGTA en vond het toen een beetje eng; nu ik ouder ben natuurlijk niet meer maar vind het nog steeds niet zo leuk... wel leuk muziekje. :X

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lees iemand uberhaupt waarvoor hij/zij zich opgeeft door alle gegevens in te vullen?

Ja. Je schrijft je in voor kans te maken op je zelf als een epsilon iemand in GTA V. Ze kunnen je nog voor verdere fotos en dergelijke vragen. Dats it toch?

Lijkt me wel bruut, mijn face in GTA V :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je mag je ook opgeven als je in Nederland of België woont mits je ouder bent dan 18 jaar.

Heeft iemand van jullie dit überhaupt gelezen voor je jezelf hebt aangemeld? De meeste mogen zich namelijk nog niet eens aanmelden voor dit. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja. Je schrijft je in voor kans te maken op je zelf als een epsilon iemand in GTA V. Ze kunnen je nog voor verdere fotos en dergelijke vragen. Dats it toch?

Dat had ik nog niet gelezen. Ik ga morgen eens wat foto's maken dan.

Ja, puur voor die kleine kans... Maar als het zo is kan ik tenminste tot in den treure tegen mensen roepen dat mijn face in een game zit! :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...