GTAGames.nl
Joriz

Kijk de nieuwe GTA5 trailer met Michael, Franklin & Trevor

54 berichten in dit onderwerp

Na ruim vijf maanden wachten is het op deze grootte feestdag zo ver! Eindelijk een nieuwe trailer van Grand Theft Auto V. Deze trailer is niet zomaar een trailer, maar je kan kiezen tussen trailers van de hoofdpersonen Michael, Franklin en Trevor. Veel kijkplezier! static.gif

De Michael trailer bevat het nummer Radio Ga Ga van Queen. De Franklin trailer bevat het nummer Hood Gone Luv It van Jay Rock Ft. Kendrick Lamar. De Trevor trailer bevat het nummer Are You Sure Hank Done It This Way van Waylon Jennings.

Nieuwe afbeeldingen:

Wil je meepraten over de trailers dan ben je welkom op het forum. Houd ook de komende dagen het nieuws in de gaten voor uitgebreide analyses van de trailers.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

OMG OMG OMG

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

En ja hoor, de site is al na 1 minuut overbelast.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zegt wel genoeg over de populariteit dat zelfs wanneer ze het voorzien dat de servers crashen van overload.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Grove street is terug!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Okej, blijkbaar is Franklin veel meer gangster en CJ-achtig dan ik eerst had gedacht.

En ja, Trevor is een dwaze mongool. Maar nu eens echt een mongool. Dit belooft echt :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Man, man, man, wat een realisme! Trailers tonen echt weer hoe enorm het speelgebied is dat we krijgen. Can't wait!!! :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze waren erg snel op youtube. :) Ze zijn alle drie even epic, ik heb vooral de voorkeur voor die van Michael en Trevor. Maar bij die van Franklin zie ik overeenkomsten met de oude grove gang vanuit GTA: San Andreas.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Echt fantastisch. Muziek van m'n favoriete band, het kan niet beter. aaahhh

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Je kan de trailers ook gewoon rechtstreeks downloaden van de R* servers, dan krijg je ze in de beste kwaliteit en rechtstreeks als file op je computer te zien als WMV file:

http://videos2.rockstargames.com/streams/V-en_us-trevor_7474ef1d6e0186034d6c208c0ccdb2ee-1280.wmv.zip - Trevor

http://videos2.rockstargames.com/streams/V-en_us-franklin_7474ef1d6e0186034d6c208c0ccdb2ee-1280.wmv.zip - Franklin

http://videos2.rockstargames.com/streams/V-en_us-michael_7474ef1d6e0186034d6c208c0ccdb2ee-1280.wmv.zip - Michael

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze trailer is echt awesome! Ik moet en zal dit spel kopen, zodra hij voor de PC verschijnt. _O_

Bewerkt: door Basssss

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit gaat echt aanvoelen als 3 aparte gta's op een schijfje, het vice city-achtige van Michael, het san andreas-achtige van Trevor, en het... Achja, ik weet niet wat van Trevor.

Ik vond ze wel van goed naar slecht gaan, die van Michael de beste en van Trevor de minste...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

haha ik mag die trevor wel, juist omdat het zon doorgedraaide gek van een hillbilly is :D micheal is ook wel chill en droog met zijn onelingers en midlife crises :) doet me wel denken aan tommy van gta vice city. en franklin doet me heel erg weer aan dat gangster zweertje denken van gta san andreas :) HEB ER ZIN IN!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wauw wat een trailers! Ik kijk er naar uit om met Franklin te spelen :).

Bewerkt: door MichaelTe10

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.