Jump to content
Joriz

Kijk de nieuwe GTA5 trailer met Michael, Franklin & Trevor


Na ruim vijf maanden wachten is het op deze grootte feestdag zo ver! Eindelijk een nieuwe trailer van Grand Theft Auto V. Deze trailer is niet zomaar een trailer, maar je kan kiezen tussen trailers van de hoofdpersonen Michael, Franklin en Trevor. Veel kijkplezier! static.gif

De Michael trailer bevat het nummer Radio Ga Ga van Queen. De Franklin trailer bevat het nummer Hood Gone Luv It van Jay Rock Ft. Kendrick Lamar. De Trevor trailer bevat het nummer Are You Sure Hank Done It This Way van Waylon Jennings.

Nieuwe afbeeldingen:

Wil je meepraten over de trailers dan ben je welkom op het forum. Houd ook de komende dagen het nieuws in de gaten voor uitgebreide analyses van de trailers.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit gaat echt aanvoelen als 3 aparte gta's op een schijfje, het vice city-achtige van Michael, het san andreas-achtige van Trevor, en het... Achja, ik weet niet wat van Trevor.

Ik vond ze wel van goed naar slecht gaan, die van Michael de beste en van Trevor de minste...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

haha ik mag die trevor wel, juist omdat het zon doorgedraaide gek van een hillbilly is :D micheal is ook wel chill en droog met zijn onelingers en midlife crises :) doet me wel denken aan tommy van gta vice city. en franklin doet me heel erg weer aan dat gangster zweertje denken van gta san andreas :) HEB ER ZIN IN!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...