Jump to content
Joriz

Kijk de nieuwe GTA5 trailer met Michael, Franklin & Trevor


Na ruim vijf maanden wachten is het op deze grootte feestdag zo ver! Eindelijk een nieuwe trailer van Grand Theft Auto V. Deze trailer is niet zomaar een trailer, maar je kan kiezen tussen trailers van de hoofdpersonen Michael, Franklin en Trevor. Veel kijkplezier! static.gif

De Michael trailer bevat het nummer Radio Ga Ga van Queen. De Franklin trailer bevat het nummer Hood Gone Luv It van Jay Rock Ft. Kendrick Lamar. De Trevor trailer bevat het nummer Are You Sure Hank Done It This Way van Waylon Jennings.

Nieuwe afbeeldingen:

Wil je meepraten over de trailers dan ben je welkom op het forum. Houd ook de komende dagen het nieuws in de gaten voor uitgebreide analyses van de trailers.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Trevor heeft met deze trailer mij overgehaald tot het meest leuke character van gta 5 ( Niet dat de andere 2 minder zijn ) maar een doorgedraaide hillbilly is wel lachen. Die andere 2 zijn ook erg leuk om te zien.

Lijkt helemaal goed te komen met deze game. zou ook wel leuk zijn als je die andere personen kon bellen en ook bijvoorbeeld af kan spreken met alle personen tegelijk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wowww , Het ziet er echt chill uit :) Michael vind ik echt cool, hou niet zo van gangster stuff (Franklin) en Trevor blijft mij verassen :puh:

Verder vond ik qua graphics alles dik in orde, gezicht animaties vond ik ook leuk, en ik heb alvast hekel aan michaels familie :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...