Jump to content
Joriz

Kijk de nieuwe GTA5 trailer met Michael, Franklin & Trevor


Na ruim vijf maanden wachten is het op deze grootte feestdag zo ver! Eindelijk een nieuwe trailer van Grand Theft Auto V. Deze trailer is niet zomaar een trailer, maar je kan kiezen tussen trailers van de hoofdpersonen Michael, Franklin en Trevor. Veel kijkplezier! static.gif

De Michael trailer bevat het nummer Radio Ga Ga van Queen. De Franklin trailer bevat het nummer Hood Gone Luv It van Jay Rock Ft. Kendrick Lamar. De Trevor trailer bevat het nummer Are You Sure Hank Done It This Way van Waylon Jennings.

Nieuwe afbeeldingen:

Wil je meepraten over de trailers dan ben je welkom op het forum. Houd ook de komende dagen het nieuws in de gaten voor uitgebreide analyses van de trailers.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Trevor:MASSAGE..

Ped:Uh oh nah i really dont

Trevor:Do you want me to take my dick out again?

Ik kan ECHT NIET WACHTEN OP DEZE GAME. Console of PC, beide ga ik kopen.. MUST PLAY GTA V

Bewerkt: door .Whoopdidoo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

Ik heb gisteren al de trailers gezien en als ik ze nu na een nachtje slapen evalueer, kom ik tot de volgende conclusie:

Franklin lijkt mij het/de leukste character/hoofdpersoon om GTA V mee te spelen. Dit komt door een aantal redenen, namelijk:

1. Bij Franklin krijg ik echt het Grove Street, San Andreas, CJ-gevoel.

2. GTA SA vind ik de leukste GTA. Dus een soort van "HD SA" lijkt mij echt geweldig om te spelen.

3. De algemene sfeer van GTA V is ook gewoon echt vet. :klap::*D

Met vriendelijke groeten,

linux-or-unix

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wel interessant dat er gangsters in groene kleding rondlopen; zou wel een mooi moment zijn om Grove Street terug te zien.

Verder zijn het alle drie natuurlijk weer prachtige trailersworshippy.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Haha, ja. R* gebruikt vaak films als inspiratiebron voor GTA, zo heb je bijvoorbeeld Miami Vice en Scarface voor GTA Vice City. Ze Hebben de film Heat ook al eerder gebruikt, in IV, in de missie van de bankoverval: Three Leaf Clover. Heb Heat zelf nooit gezien, maar moet duidelijk op die missie lijken, heb ik gehoord.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit spel wordt zo fuaaaaarking vet, ik vind het in dat opzicht min of meer jammer dat ik niet meer zo weinig om handen heb als vroeger. Als ik alles bij elkaar optel aan beelden/info wat naar buiten is gebracht is dit zo'n typisch spel dat al mijn vrije tijd zou opslokken, iets wat ik al jaren niet meer heb gehad bij een game (niet interessant genoeg). En eigenlijk kan ik dat ook totaal niet gebruiken, wat een geweldig dilemma dit lol.

Ik vind het bijvoorbeeld heerlijk om te zien dat die westcoast-sfeer weer terug is. Franklin lijkt als je gaat vergelijken nog wel het meest op CJ en GTA San Andreas, toch wel mijn favo GTA. Heerlijk spel was dat, vooral omdat het boordevol lijpe personages zat en het spel zichzelf niet zo serieus nam. Het lijkt erop dat GTA V datzelfde kunstje (maar dan vele malen uitgebreider en beter) gaat herhalen, awesome.

Ook de gezichten zien er stukke beter uit, alsof de makers van Heavy Rain even zijn langs geweest. Het ziet ernaar uit dat dit een pareltje gaat worden, hopelijk is dit ook echt zo (GTA IV viel mij eerlijk gezegd zwaar tegen, de storyline bijvoorbeeld was eigenlijk zwaar boring), maar om de een of andere reden zegt mijn intuïtie dat Rockstar ditmaal ook echt er alles aan doet om dit spel zelfs nog meer tot een pareltje te verheffen. Jeej.

Tot slot lijkt Trevor mij ook een heerlijk personage om mee te spelen, juist omdat hij zo'n psycho is kun je de duivel in jezelf loslaten en alle shit doen die God verboden heeft. Michael natuurlijk ook een baws hoor, begrijp me niet verkeerd. Ok doei

Bewerkt: door Pietje II

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Toffe trailers, uiteraard. Ik kijk het meest uit naar de delen van de game van Michael en Trevor. Lijken me de interessantste van de drie, maar hopelijk kan Franklin ook nog verrassen :)

Idem. Franklin kan wel interessant worden, zeker beetje met een nostalgisch tintje naar San Andreas, maar ben zo benieuwd naar de andere karakters. Het wordt huge, kan niet meer wachten. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Sowieso duidelijk verschil. Maar vergeet niet dat het voornamelijk cutscenes zijn in de trailers (al is dat stukje politie achtervolging, volgens mij bij Franklin, wel gameplay). De cutscenes in SA zagen er een stuk mooier uit dan de gameplay. Nogal logisch, aangezien dat gewoon helemaal "gespeeld" is (eerder een filmpje). Maar het kwalitietsverschil is niet zo groot als dat het hier lijkt (al snap ik -en mag ik hopen!- dat het kwaliteitsverschil nog wel aanzienlijk is).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...