Jump to content
Joriz

Kijk de nieuwe GTA5 trailer met Michael, Franklin & Trevor


Na ruim vijf maanden wachten is het op deze grootte feestdag zo ver! Eindelijk een nieuwe trailer van Grand Theft Auto V. Deze trailer is niet zomaar een trailer, maar je kan kiezen tussen trailers van de hoofdpersonen Michael, Franklin en Trevor. Veel kijkplezier! static.gif

De Michael trailer bevat het nummer Radio Ga Ga van Queen. De Franklin trailer bevat het nummer Hood Gone Luv It van Jay Rock Ft. Kendrick Lamar. De Trevor trailer bevat het nummer Are You Sure Hank Done It This Way van Waylon Jennings.

Nieuwe afbeeldingen:

Wil je meepraten over de trailers dan ben je welkom op het forum. Houd ook de komende dagen het nieuws in de gaten voor uitgebreide analyses van de trailers.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

*filmpje*

Geweldig. Altijd leuk om de verschillen te zien :7

Die Hard vertelde me dit na de 2de trailer en toen wou ik hem niet geloven, maar ik heb er extra op gelet en moet hem gelijk geven dat de graphics tov IV niet zoveel verbeterd zijn.

Niet dat het ook echt moet natuurlijk. Vind het vooral belangrijk dat Rockstar zich focust op de game zelf dan nu tevergeefs veel moeite te steken in het nog beter maken van de graphics. Ook moet je natuurlijk hier denken dat het vanaf een zeker ogenblik moeilijk wordt om echt vooruitgang te zien in graphics omdat het niveau van detail nu éénmaal al vrij hoog is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Met name de eerste trailer is erg sfeervol door de keuze van de sountrack, dit betekend dat er weer een classic rock zender zoals KDST of mischien wel KDST in GTA V zit. Met een Jeep door de woestijn rijden met jaren 80 muziek gaat weer van de partij zijn. :D De tweede trailer vind ik persoonlijk wat minder, ik heb niks met dat getto gebeuren zoals we dat uit San Andreas kennen. Maar toch is het goed dat het erin zit, voor ieder wat wils. Ik ben benieuwd wat je allemaal samen met die hond kunt doen, op vijanden afsturen zou fantastisch zijn. En dan tenslotte de derde en in mijn ogen beste trailer van mijn favoriete hoofdpersonage, wat is die Trevor een baas zeg. Als je zou kunnen kiezen in missies met wie je speelt of met wie je het meeste speelt, dan is dat voor mij zeker weten hij. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je ziet door deze trailers echt helemaal 100% hoe hun zijn, en bij Trevour moest ik zo vaak lachen, haha had een paar keer cht de slappe lach, nu eigenlijk nog steeds een beetje, haha. :puh: Ik denk ook dat de liedjes die je hoort op de radio in het spel komen. :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hey allemaal,

Natuurlijk heb ik ook de trailers bekeken :)

Ik weet trouwens niet of het al reeds bekend was op het forum, aangezien ik er niets over heb kunnen vinden, maar volgens mij is Big Smoke eveneens terug in GTA V.

In ieder geval lijkt de man in de trailer van Franklin, die in de stripclub zit, verdacht veel op hem. Ik weet niet of het iemand al is opgevallen. In ieder geval dan bij deze :)

greetz. Tim

post-3-0-69425100-1369501037.jpg

post-3-0-95760200-1369501055_thumb.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het waren al meer mensen opgevallen dat de persoon op dat bankje op Big Smoke lijkt, maar we kunnen je met zekerheid zeggen dat het 'm niet is.

Ten eerste zullen er geen personages uit GTA's vóór IV terugkomen. Big Smoke komt uit San Andreas, en zal dus niet voorkomen in V. Er is nog een reden, maar daar zul je snel genoeg achter komen als je San Andreas uitspeelt.

Desondanks goed gevonden ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het waren al meer mensen opgevallen dat de persoon op dat bankje op Big Smoke lijkt, maar we kunnen je met zekerheid zeggen dat het 'm niet is.

Ten eerste zullen er geen personages uit GTA's vóór IV terugkomen. Big Smoke komt uit San Andreas, en zal dus niet voorkomen in V. Er is nog een reden, maar daar zul je snel genoeg achter komen als je San Andreas uitspeelt.

Desondanks goed gevonden ;)

Oja Big smoke gaat dood :). Had ik even niet aan gedacht :puh:. Noem het maar zn zoon

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...