Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

Op het eerste gezicht gehoor lijkt er vooral qua geluid van de schoten haast geen verschil te zitten tussen GTA IV en GTA V. Valt een beetje tegen, aangezien ik vond dat het geluid bij GTA IV al wat beter kon. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet ook wapen attachments op sommige wapens; ik weet net precies het nut van de scopes in eenthird person shooter, maar het blijft cool.

Uh, ik vermoed dat, net als in alle voorgaande GTA's, je een richtkruis te zien krijgt? Dat is ook te zien in de trailer van Michael.

Er zijn inderdaad heel veel attachments te zien in de trailers. Aangepaste AK47's, geluidsdempers, een lamp op een shotgun in de trailer van Franklin. Eén van de dingen die ik heel graag wilde zien. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet ook wapen attachments op sommige wapens; ik weet net precies het nut van de scopes in eenthird person shooter, maar het blijft cool.

Uh, ik vermoed dat, net als in alle voorgaande GTA's, je een richtkruis te zien krijgt? Dat is ook te zien in de trailer van Michael.

Er zijn inderdaad heel veel attachments te zien in de trailers. Aangepaste AK47's, geluidsdempers, een lamp op een shotgun in de trailer van Franklin. Eén van de dingen die ik heel graag wilde zien. :)

Ja dat weet ik maar ik bedoel zo een extra scope die je op de machine geweren ziet:

post-16696-0-13254800-1367352887.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet ook wapen attachments op sommige wapens; ik weet net precies het nut van de scopes in eenthird person shooter, maar het blijft cool.

Uh, ik vermoed dat, net als in alle voorgaande GTA's, je een richtkruis te zien krijgt? Dat is ook te zien in de trailer van Michael.

Er zijn inderdaad heel veel attachments te zien in de trailers. Aangepaste AK47's, geluidsdempers, een lamp op een shotgun in de trailer van Franklin. Eén van de dingen die ik heel graag wilde zien. :)

Ja dat weet ik maar ik bedoel zo een extra scope die je op de machine geweren ziet:

post-16696-0-13254800-1367352887.jpg

Waarschijnlijk hetzelfde, ik heb geen idee hoe ze dat anders willen doen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat een extra scope op je wapens er voor zal zorgen dat je character nauwkeuriger schiet wanneer het er op zit. Ga even IV spelen en schiet wat rond en dan zul je zien dat de aim van de characters niet geheel perfect is, er zit een bepaalde deviation op. Natuurlijk wel nog steeds veel beter dan 99,9% van de menselijke bevolking, aangezien het anders niet speelbaar zou zijn, maar hun aim is niet perfect. Een extra scope zou dan die deviation naar beneden kunnen halen :3

Link to comment
Delen op andere websites

En het is altijd goed als je je wapens kunt aanpassen. Hoop dat er ook dempers etc. komen (die hebben we toch nog niet gezien?). Hou nogal van sluipmoorden, vooral met snipers. Dat zou voor mij GTA zeker afmaken ;) Vind het vizier ook goed gelukt.

gallery_1_154_195036.jpg

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

En het is altijd goed als je je wapens kunt aanpassen. Hoop dat er ook dempers etc. komen (die hebben we toch nog niet gezien?). Hou nogal van sluipmoorden, vooral met snipers. Dat zou voor mij GTA zeker afmaken ;) Vind het vizier ook goed gelukt.

Volgens mij is dit een geluidsdemper:

Geluidsdemper_zpsb30b6388.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wel grappig dat ze dezelfde winkel weer beroven, mischien dat je een heist kan doen wanneer je wilt? Ze hebben de missie niet aangepast want je kunt ze in de trailers meerdere malen in de bugstars kleding zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...