Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

GTA V wil ik zeker niet afkraken, maar er zijn genoeg auto's uit GTA IV terug. Niet dat ik er problemen mee heb, maar dat is wel minder ontdekken qua auto's.

Als ze echt zo'n uitgebreid autopak willen hebben als ze hebben beloofd kunnen ze beter gewoon alle auto's van IV en EfLC rechtstreeks overnemen en concentreren op het toevoegen van nieuwe voertuigen. Dat is ook wat ze hebbeng edaan lijkt me en daar is in mijn mening niks mis mee. Ze hebben zo ver ik al kan zien al dubbel zo veel sportwagens als in IV (alleen sportwagens hè). Zorgt voor de nodige diversiteit in het verkeer waar ze naar doelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    8

  • Faenty.

    8

  • Die Hard

    6

  • _Night-Men_

    5

Vind het best wel tof dat er 2 versies van de Buffalo lijken te zijn. Op bepaalde momenten heeft ie geupdate voor en achterlichten, zoals de 2013 Dodge charger, en op andere moment meer zoals de 2005 Charger(zoals die in TBOGT)

2Klme.jpg

2K8CR.jpg

2K8Eb.jpg

Verder zijn bijna alle wagens uit GTA IV best wel geupdate naar een nieuwere versie. De Oracle heeft subtiele veranderingen in het glas van de koplampen, andere wielen...

Leuke Pontiac GTO @ 1:58

2K8Lf.jpg

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

GTA V is dan ook een synthese van wat ze uit voorgaande GTA's hebben geleerd, dus is het ook deels logisch dat we veel voertuigen uit GTA IV terug zien. Er zijn er ook een heleboel uit GTA SA terug, maar er zullen zeker een paar nieuw te ontdekken voertuigen bijzitten.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA V is dan ook een synthese van wat ze uit voorgaande GTA's hebben geleerd, dus is het ook deels logisch dat we veel voertuigen uit GTA IV terug zien. Er zijn er ook een heleboel uit GTA SA terug, maar er zullen zeker een paar nieuw te ontdekken voertuigen bijzitten.

"Never change a winning team."

Link to comment
Delen op andere websites

Had niet ver genoeg gelezen in de spoiler... Ach ja, niet erg. Dan weet ik direct het antwoord en heb ik geen enkele echte vraag meer rond de voertuigen (op de auto naast de 9F op de oprit na in Trevor's trailer). Is in ieder geval awesome dat er twee versie's van de Buffalo zijn dan (of misschien gewoon 2 verschillende voertuigen), want ze zien er allebei goed uit.

Deze auto dus:

temprj.png

Cheetah?

Link to comment
Delen op andere websites

Had niet ver genoeg gelezen in de spoiler... Ach ja, niet erg. Dan weet ik direct het antwoord en heb ik geen enkele echte vraag meer rond de voertuigen (op de auto naast de 9F op de oprit na in Trevor's trailer). Is in ieder geval awesome dat er twee versie's van de Buffalo zijn dan (of misschien gewoon 2 verschillende voertuigen), want ze zien er allebei goed uit.

Deze auto dus:

temprj.png

Cheetah?

Mwa, volgens mij zag de Cheetah er wel iets anders uit van wat we qua eerdere screens hebben gezien.

Helikopters_zpsb30a2527.jpg

Gevechtshelikopters. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Had niet ver genoeg gelezen in de spoiler... Ach ja, niet erg. Dan weet ik direct het antwoord en heb ik geen enkele echte vraag meer rond de voertuigen (op de auto naast de 9F op de oprit na in Trevor's trailer). Is in ieder geval awesome dat er twee versie's van de Buffalo zijn dan (of misschien gewoon 2 verschillende voertuigen), want ze zien er allebei goed uit.

Deze auto dus:

Cheetah?

Mwa, volgens mij zag de Cheetah er wel iets anders uit van wat we qua eerdere screens hebben gezien.

Helikopters_zpsb30a2527.jpg

Gevechtshelikopters. :)

Is dit niet gewoon de Buzzard maar dan vanuit een rare hoek?

Link to comment
Delen op andere websites

Had niet ver genoeg gelezen in de spoiler... Ach ja, niet erg. Dan weet ik direct het antwoord en heb ik geen enkele echte vraag meer rond de voertuigen (op de auto naast de 9F op de oprit na in Trevor's trailer). Is in ieder geval awesome dat er twee versie's van de Buffalo zijn dan (of misschien gewoon 2 verschillende voertuigen), want ze zien er allebei goed uit.

Deze auto dus:

Cheetah?

Mwa, volgens mij zag de Cheetah er wel iets anders uit van wat we qua eerdere screens hebben gezien.

[FOTO]

Gevechtshelikopters. :)

Is dit niet gewoon de Buzzard maar dan vanuit een rare hoek?

Die rechter is inderdaad een Buzzard, maar ik heb geen idee wat de voorste is. Is dat een zoeklamp of een machinegeweer dat onder de helikopter hangt?

Link to comment
Delen op andere websites

Trailer van Franklin zie je om 0:24 een grove street lid op een stoel zitten, zal dit misschien Big Smoke zijn uit GTA SA?

Misschien dat je GTA SA nog eens moet spelen, die vette is al hartstikke dood ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit niet gewoon de Buzzard maar dan vanuit een rare hoek?

Zijn toch echt 2 verschillende helikopters hoor. De rechtse is wel gewoon de Buzzard. De linkse is niet echt een gevechtshelikopter, heeft geen vaste wapens.

Trailer van Franklin zie je om 0:24 een grove street lid op een stoel zitten, zal dit misschien Big Smoke zijn uit GTA SA?

Nooit SA uitgespeeld? :3

Link to comment
Delen op andere websites

Die rechter is inderdaad een Buzzard, maar ik heb geen idee wat de voorste is. Is dat een zoeklamp of een machinegeweer dat onder de helikopter hangt?

Het ziet er niet uit als een machinegeweer, wat het dan i weet ik ook niet maar mij lijkt het meest logische dat het een zoeklicht is dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...