Jump to content

Karting


EnergyCorse

Recommended Posts

Nog mensen van het forum die aan karting doen?

Zelf hier al bijna 13 jaar waarvan kleine 3 jaar met eigen materiaal.

Ook nog in bezit van een Baanrecord op een indoorbaan :)

Redelijk wat wedstrijden gereden waaronder 3 keertjes een 24-uurs race in Belgie :)

Erg gaaf om met een team 24 uur te rijden, record was met 5 man de volle 24 uur rijden.

frank4m.jpg

frank6.jpg

afbeelding044medium.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het eerlijk gezegd nog maar een keer gedaan, dus veel ervaring heb ik niet. Vond het wel makkelijker dan ik had verwacht.

Lijkt me wel gaaf als je aan wedstrijden kan meedoen en je eigen materiaal heb, maar helaas zit dat er niet in voor mij.

Vroeger was er een indoor kartbaan bij mij in de buurt, maar die is nu al een paar jaartjes gesloten. De dichtstbijzijnde zou ik niet weten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik heb wel al een aantal keer gekart en in feite doe ik het niet zo slecht, maar ik ben verre van goed. Op de kartbaan hier in de buurt was ik toch altijd 2 seconden trager dan de ervaren karters. Ik ben een beetje middenmoot. Altijd leuk om doen, maar wel niet té vaak.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik heb wel al een aantal keer gekart en in feite doe ik het niet zo slecht, maar ik ben verre van goed. Op de kartbaan hier in de buurt was ik toch altijd 2 seconden trager dan de ervaren karters. Ik ben een beetje middenmoot. Altijd leuk om doen, maar wel niet té vaak.

Kan me wel vinden in deze reactie. Ik heb al een paar x gekart in Aalst, is het normaal dat ik tijdens/na het rijden last heb van m'n polsen? Persoonlijk denk ik dat er iets mis is met het asfalt daar, het stuur trilt ongelofelijk hard..:')

(Vele karts zijn fucked up daar, just saying.)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een paar x gekart in Aalst, is het normaal dat ik tijdens/na het rijden last heb van m'n polsen?

Dat heb ik inderdaad ook elke keer gehad. Ik denk dat het vrij normaal is. Ook het trillen van het stuur klinkt herkenbaar, maar ik denk dat dat normaal is? Altijd in Indoor Karting Aarschot-Herselt gekart.

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich vind ik karten wel grappig, maar met een gemiddelde van eens per jaar mag je mij toch niet echt ervaren noemen. Om een of andere reden krijg ik vaak een kart die iets mankeert, waardoor ik steevast in de achterhoede beland. Ik heb altijd op een indoor baan gekart, en daar denkt iedereen altijd dat alles kan met zo'n ding, en ik vaak al m'n stuurmanskunst nodig heb om ongelukken te voorkomen. Het is niet aan mij besteed.

Link to comment
Delen op andere websites

Om een of andere reden krijg ik vaak een kart die iets mankeert, waardoor ik steevast in de achterhoede beland.

Ah, jij bent er zo eentje die zich altijd achter zoiets verschuilt :clown:

Ik heb een paar keer gekart de afgelopen en ben er niet zo heel goed in. Laatste word ik ook weer niet, maar meedoen om de winst zit er nooit in. Ik zou wel wat vaker willen karten, maar het is een vrij dure hobby...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier in de buurt een baan en zag wat jongens karten, ik vond het echt cool, en heb er een halfuur naar gekeken ofzo, ik was al klaar om aan m'n ouders te vragen om me in te schrijven, maar dat is er uiteindelijk toch nooit van gekomen.

Toch maar bij tennis gehouden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Nou, ik heb wel al een aantal keer gekart en in feite doe ik het niet zo slecht, maar ik ben verre van goed. Op de kartbaan hier in de buurt was ik toch altijd 2 seconden trager dan de ervaren karters. Ik ben een beetje middenmoot. Altijd leuk om doen, maar wel niet té vaak.

Kan me wel vinden in deze reactie. Ik heb al een paar x gekart in Aalst, is het normaal dat ik tijdens/na het rijden last heb van m'n polsen? Persoonlijk denk ik dat er iets mis is met het asfalt daar, het stuur trilt ongelofelijk hard..:')

(Vele karts zijn fucked up daar, just saying.)

Eerste keer dat ik ging karten was in Aalst, en behalve dat het daar ontzettend duur is, vond ik de karts en baan zelf redelijk meevallen. Karts zijn nooit comfortabel en last van je rug/polsen is vrij standaard, denk ik. Je zit op niet veel meer dan een motorblok op een frame met mini wieltjes, dus wat verwacht je.

In Kortrijk zijn we al een aantal keer geweest ondertussen, en de laatste keer ging het echt zo lekker dat ik een paar pro's (kerels die daar aankomen met eigen helm en tracksuit) de blauwe vlag heb gegeven. Ik wou eigenlijk gaan voor een rondetijd van 45.xx maar ben gestrand op 46.06. Wenen. Kortrijk is wel een goede baan, en je kan er voor 25 euro met een bepaalde actie 48 minuten rijden (4x12, als de toezichters goed gezind zijn soms zelfs 5x12).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...