Jump to content
Joriz

Video: Rev3Games impressie van Grand Theft Auto V


We hebben nu al vele geschreven previews gezien over GTA5 en ook op ons forum is de nieuwe trailers van GTA5 al uitgebreid geanalyseerd. Echter mensen die zelf GTA5 hebben gezien en daar over praten is zeker wel zo interessant. Al gaat het gesprek van Rev3Games niet in op alle details bespreken ze wel wat hun opviel bij GTAV en hoe ze daar over denken. Vooral hun vergelijking van Grand Theft Auto V met het westernspel Red Dead Redemption is zeker leuk om over te horen. Wederom veel kijkplezier cool2.gif

Bron:

via Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik denk dat ik RDR ga aanschaffen! :)

Ik zal je heel eerlijk zeggen dat ik ook een tijdje met die gedachte heb gespeeld, aangezien ik me dan afvraag hoe uitgestrekt en vet die wereld er dan wel niet uit moet zien!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb RDR zelf @ PS3. Na aanleiding van de reviews had ik er heel veel vertrouwen in, maar viel uiteindelijk erg tegen. Vond hem saai en niet uitdagend genoeg om te blijven spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb RDR zelf @ PS3. Na aanleiding van de reviews had ik er heel veel vertrouwen in, maar viel uiteindelijk erg tegen. Vond hem saai en niet uitdagend genoeg om te blijven spelen.

Dan heb je heel wat gemist. :puh:

Mooie videoreview, had hem al eerder gezien. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Pfff na het uitkomen van die 3 kleinere trailers over de personages en het zien van deze video kan ik echt niet meer wachten op GTA V. :puh:

Ik was gisteren nog aan het kijken naar de eerste trailer van GTA V en wat mij opviel was dat deze was geüpload op 24 november 2011.

Ik wist niet dat het al zo lang geleden was en dat we al zo lang op deze game zitten te wachten. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Pfff, zoveel video's. Heb het idee dat de mensen die de demo hebben gezien behoorlijk erover scheppen.

En wij maar gewoon naar hun luisteren... Bah.

Laat dan minstens een demo zien van 3 minuten of zo.

En hierboven over RDR. Ik heb pas RDR gespeeld en vind het tofste PS3 spel en ik ben zelf een behoorlijke diehard PC-gamer.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zag hem al op IGN en volgens mij zie ik screens die me nog niet bekend zijn? Zoals die ene dat ze allemaal een ander masker hebben en dat er een met een RPG staat.

Zijn deze überhaupt wel van GTA V?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zag hem al op IGN en volgens mij zie ik screens die me nog niet bekend zijn? Zoals die ene dat ze allemaal een ander masker hebben en dat er een met een RPG staat.

Zijn deze überhaupt wel van GTA V?

Bedoel je die aap met een RPG? Die was al op de dag van de preview.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

We hebben nu al vele geschreven previews gezien over GTA5 en ook op ons forum is de nieuwe trailers van GTA5 al uitgebreid geanalyseerd. Echter mensen die zelf GTA5 hebben gezien en daar over praten is zeker wel zo interessant. Al gaat het gesprek van Rev3Games niet in op alle details bespreken ze wel wat hun opviel bij GTAV en hoe ze daar over denken. Vooral hun vergelijking van Grand Theft Auto V met het westernspel Red Dead Redemption is zeker leuk om over te horen. Wederom veel kijkplezier cool2.gif



Bron:

via Rockstar Games

Bewerkt: door gtaboy2013

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...