Jump to content

Oceaan


GTAKevin023

Recommended Posts

Ik denk meer variatie aan zeedieren en een omgeving die erg gedetailleerd is. Verder denk ik dat de nodige verzamelmissies weer aanwezig zullen zijn(oesters of dergelijke). Ik hoop ook dat je met behulp van duiken op speciale locaties kan komen, denk bijvoorbeeld aan kleine baaitjes of grotten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    6

  • SNIPER44

    3

  • EpidemiCZz

    3

  • GTAKevin023

    2

Ik zie Rockstar wel ergens op een heel afgelegen plaats een soort onderwater stad maken (mss zou dat wel passen bij een missie van die sekte).

Maar wat ik wil zien is een gecrashte enorme Ruimteschip onderwater met "the green goo" referentie naar san andrea's misschien.

O en nog 1 ding, rocketfishing dat is iets voor trevor.

Ik denk dat een ruimteschip en een onderwater stad nogal overdreven is. Het zou idd geweldig zijn, maar ik zie Rockstar dit niet toevoegen.

O.T.: Ik ben een grote liefhebber van koraalriffen en hoop dus dar er hiervan enkele zijn. http://www.jeuxvideo...0034710_117.htm

Dit is iets dat al in de buurt komt :-)

Misschien gaan ze er geen onderwater stad in steken, wat meer realistisch zou zijn is als ze er ruïnes van een oude stad zouden in steken.

Ik ga voor een in game Atlantis met de naam posseidon ofzo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht het gebruikelijke. Scheepswrakken, rotspartijen, aan stenen gebonden lijken. De 'Atlantis easter egg' schrijf ik nog niet helemaal af, maar ik acht het erg onwaarschijnlijk. Het moet geen avonturiertje spelen a la Tomb Raider worden.

346px-Fifa_world_cup_org.png

Je hebt de WK beker gevonden, Blatter is erg blij met jou! Stuur zo snel mogelijk de link naar deze post naar @Dutchy3010!!

Laat verder aan niemand blijken dat je de code weet, anders loop je wellicht je beloning mis. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Ik zie de rocksterren er ook wel voor aan ja

Hoe bedoel je? Snap 'em niet. :?

rocksterren= Rockstar games=maker GTA, tog niet al te moeilijk. Hij zegt gewoon dat die R* dat nog wel ziet doen.
Link to comment
Delen op andere websites

Oh de oceaan <3 Ik den dat je gewoon overal mooi reliëf in de bodem hebt en dat er vissen rondzwemmen. Helemaal vet zou zijn als de vissen niet als

in SA een route volgen, maar als ze hun eigen AI hebben :D. Wat zou dat prachtig zijn zeg. En dan natuurlijk het duikpak van trevor. Hopelijk kun je vissen, of

oysters verzamelen net als in SA. Of dat je vissen moet vangen voor in een verzameling ofzo. Zou dat niet geweldig zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het sterke vermoeden (wat enigszins is bevestigd door de recente gameplay footage) dat we scheepswrakken kunnen gaan verkennen en schatten kunnen opduiken, eventueel met pottenkijkers (lees: andere bewoners van Los Santos).. Dat zou heel erg vet zijn in ieder geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh de oceaan <3 Ik den dat je gewoon overal mooi reliëf in de bodem hebt en dat er vissen rondzwemmen. Helemaal vet zou zijn als de vissen niet als

in SA een route volgen, maar als ze hun eigen AI hebben :D. Wat zou dat prachtig zijn zeg. En dan natuurlijk het duikpak van trevor. Hopelijk kun je vissen, of

oysters verzamelen net als in SA. Of dat je vissen moet vangen voor in een verzameling ofzo. Zou dat niet geweldig zijn?

Ben het helemaal met je eens. Als de vissen er ook op reageren als je dichterbij komt, en dan weg zwemmen. Ik denk ook wel dat ze er een soort van collectibles onderwater in doen. Als laatste hoop ik dan dat ze er zo'n mes in doen dat je ergens in steekt en dan ontploft, ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie de rocksterren er ook wel voor aan ja

Hoe bedoel je? Snap 'em niet. :?

rocksterren= Rockstar games=maker GTA, tog niet al te moeilijk. Hij zegt gewoon dat die R* dat nog wel ziet doen.

Ik dacht letterlijk aan rocksterren, als in artiesten ... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...