Jump to content

Welke GTA heeft de beste muziek?


GuitarGuy666

Welke gta heeft de beste muziek?  

64 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA heeft de beste muziek?

    • GTA
      1
    • GTA 2
      0
    • GTA 3
      5
    • GTA Vice City
      38
    • GTA San Andreas
      32
    • GTA Liberty City Stories
      3
    • GTA Vice City Stories
      12
    • GTA IV
      16
    • GTA IV tBoGT
      6
    • GTA IV tLaD
      8
    • GTA Chinatown Wars
      0
    • GTA V
      5


Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    3

  • TheBro

    3

  • Nissan

    2

  • GuitarGuy666

    2

Ik heb de keuze om voor GTA V te stemmen toegevoegd. Ook in GTA V vind ik leuke radiostations zitten. Ik luister regelmatig naar Los Santos Rock Radio, en af en toe naar zenders zoals non stop pop en Space 103.2.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

In de vroegere tijden vond ik bijna alle muziek goed uit VC en SA. Tegenwoordig vind ik de muziek uit V erg goed, vooral Los Santos Rock Radio en Non-Stop Pop. Heb meestal m'n stereo ook aan als ik in een auto zit en ik de radio aanzet!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Nou, er zijn maar 2 GTA's met Country hoor!

Soms kom ik langs een topic waar ik van denk: "Wat zou ik hier hebben geantwoord?" Dus ik checkte het nog eens. "Vice City", "San Andreas" & "IV". Gelukkig liet de poll meerdere opties toe want ik zou het niet leuk vinden om te moeten kiezen.

Sowieso vind ik dat nagenoeg elke GTA er goed is in geslaagd om via de radio zijn setting te versterken. Misschien liggen de nummers niet iedereen, maar de nummers passen binnen de omgeving en trekken je het spel in. Natuurlijk zullen er veel spelers zijn die achter de gekende nummers uit VC en SA aanspringen (en daar is niets fout mee), maar zelf kan ik wel van alles wat genieten.

Ik speel überhaupt de laatste maanden doorgaans zonder radio, afhankelijk van de situatie. Ik gebruik de radio als een verlenging van het moment. Als de radio dan niet bij een missie of situatie past gaat hij uit. Maar evenzeer laat ik hem al cruisend soms wel aanstaan en dan blijf ik van de controls af. Dan ga ik met de radio die opstond toen ik instapte en ervaar ik van tijd tot tijd een nieuwe wereld binnen de game...

Misschien mooier verwoord dan het werkelijk is, maar voor mij hebben alle GTA's hun beste muziek. De drie die ik heb gekozen zijn voor mij vooral omwille van herinneringen, maar eigenlijk zou ik ze allemaal kunnen aantikken (die ik heb gespeeld). Aaah, de radio...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...