Jump to content

Welke GTA heeft de beste muziek?


GuitarGuy666

Welke gta heeft de beste muziek?  

64 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA heeft de beste muziek?

    • GTA
      1
    • GTA 2
      0
    • GTA 3
      5
    • GTA Vice City
      38
    • GTA San Andreas
      32
    • GTA Liberty City Stories
      3
    • GTA Vice City Stories
      12
    • GTA IV
      16
    • GTA IV tBoGT
      6
    • GTA IV tLaD
      8
    • GTA Chinatown Wars
      0
    • GTA V
      5


Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    3

  • TheBro

    3

  • Nissan

    2

  • GuitarGuy666

    2

Jij luistert dan alleen maar naar L.C.H.C. of zo?

Vice City en Vice City Stories waren veruit het beste met Emotion 98.3 en Flash FM. In GTA SA waren er ook een paar leuke, voornamelijk op K-DST, en het enkeltje op Radio X.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zeker weten Vice City op 1! Flash hè. Wat een vibe gaf dat aan de beleving van het spel! Maar ook bij andere nummers die nog weleens langskomen op een niet-ingame radio en die er waren in VC geven mij zo'n nostalgisch gevoel.

Ik heb ook op de IV's gestemd, louter om het feit dat Rockstar op een later moment het muziekaanbod van sommige zenders via updates ververste. Nee het gebeurde niet vaak (ik geloof twee keer?) en nee het waren nooit veel nieuwe nummers (weet ook nog steeds niet of men ging vervangen of bijplaatste) maar het was wel leuk om ineens wat nieuwe sounds te hebben, vooral omdat je door een zeer beperkt aantal nummers de zender al gauw uit je hoofd kent.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Vice City met Flash FM!

Ik begrijp niet waarom mensen zo'n fan zijn van Flash FM. Het zijn wel leuke liedjes, maar ik hoor toch liever V-ROCK en Emotion 98.3 . Aan Espantoso vind ik niets, VCPR is soms wel grappig. Ik ben totaal niet het type dat naar rap luistert, maar moet zeggen dat de sfeer in SA me toch overgehaald heeft altijd Radio Los Santos te luisteren i.p.v. K-DST en Radio:X.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

GTA San Andreas voor my #1, GTALiberty City Stories #4 en GTA IV #3 en Vice City #2

Ik vond The Liberty Jam (LCS), Radio Los Santos, (SA) The Classics (IV), MSX 98 (LCS), Playback FM (SA) en Wildstyle (VC) tog wel de beste radio stations. Flash FM en V-Rock horen ook in dat rijtje. Ik vond alle muziek in GTA Vice City gwn leuk op Emotions na. Maar Radio Los Santos en Playback FM + de Combinatie van K-DST en Radio X is GTA Vice City echt niet goed genoeg vind ik. En GTA IV met Electro Choc en Classics en The Beat zijn ook niet genoeg voor my om die andere 2 te verslaan

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...