Jump to content

HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    19

  • _Night-Men_

    4

  • SNIPER44

    3

  • .Timothy

    3

Muziek is voor mij altijd één van de belangrijkste dingen in de GTA's geweest. De muziek maakte vooral Vice City en San Andreas helemaal af, geweldige muziek ;) Goed initiatief.

Nummers uit de trailers:

Small Faces - Ogdens' Nut Gone Flake

Stevie Wonder - Skeletons

Queen - Radio Ga Ga

Jay Rock ft. Kendrick Lamar - Hood Gone Luv It

Waylon Jennings - Are You Sure Hank Done It This Way

Small Faces - Ogdens' Nut Gone Flake - trailer I

Stevie Wonder - Skeletons - trailer II

Queen - Radio Ga Ga - trailer III Micheal

Jay Rock ft. Kendrick Lamar - Hood Gone Luv It - trailer III Franklin

Waylon Jennings - Are You Sure Hank Done It This Way - trailer III Trevor

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

Absoluut vet topic. Even een paar opmerkingen: Warren G ft. Nate Dogg - Regulate werd in 1994 uitgebracht, niet in 2010. En Enrique Iglesias ft. Pitbull - I Like It werd uitgebracht in 2010, ik denk dat je die twee verwisseld hebt. :puh:

Maar als je zo dat overzichtje ziet van alle nummers die tot nu toe bevestigd zijn, zie je wel dat er toch een groot aantal genres erin komen. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of ze de hiphop van nu erin gooien (naast Jay Rockk en Kendrick Lamar), als je ook bijvoorbeeld Nate Dogg hebt. De gasten van OFWGKTA vind ik er wel bij passen. Ook hoop ik dat er een paar leuke praatzenders komen, dat is nog even afwachten. :puh:

Overigens is de track van Regulate duidelijk gebaseerd (je kunt het ook gejat noemen) van Michael McDonalds'

. Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Goede update Haakontje. :tu: Wel een beetje tegenvallend dat er tot nu toe alleen maar dance/rap bekend is geworden. Ik ben nog steeds op zoek naar een aantal stevige hedendaagse rocknummertjes, haha.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Las het net ook, was al iets langer bekend. Ik had het een paar week geleden al aan Haakontje verteld, maar ik denk dat hij nog geen tijd voor een update heeft gehad. Dat nummer stond al een tijdje op SoundCloud ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...