Jump to content

HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    19

  • _Night-Men_

    4

  • SNIPER44

    3

  • .Timothy

    3

Ben echt super enthousiast over Westcoast Classics. Ken ongv. de helft van de nummers al, maar dat word echt een geweldige Radio Station. Verder heb ik niets dat my so heel veel aanspreekt. Radio Los Santos gaat echt slecht worden daar heb ik helemaal geen positieve verwachtingen bij als ik het zo zie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben echt super enthousiast over Westcoast Classics. Ken ongv. de helft van de nummers al, maar dat word echt een geweldige Radio Station. Verder heb ik niets dat my so heel veel aanspreekt. Radio Los Santos gaat echt slecht worden daar heb ik helemaal geen positieve verwachtingen bij als ik het zo zie.

Ikzelf denk dat ik persoonlijk erg veel naar FlyLo FM, Non Stop Pop 100.7 FM, Rebel Radio, West Coast Classics en Radio Los Santos ga luisteren (jaja, dat is een hele lijst ;)). Vind vooral FlyLo FM een heel interessant station omdat het muziek is die ik normaal nooit zou luisteren/nog nooit had gehoord, maar wel heel vet klinkt (IDM muziek dus)!

Tjah, ik moet ff kijken welke nummers enzo op die Radio Stationen komen. Dan weet ik waar ik mee temaken heb, die ene met Mexicaanse en die met Reggae lijkt my ook wel leuk nu ik de lijst nog eens bekijk. Nu kan ik niet weinig zeggen welke my aantrekken omdat ik alleen van een paar de Soundtrack Lijst heb gezien, en daarvan is alleen Westcoast Classics eentje die my aanspreekt en dat wordt sowieso myn favoriet net als Classics in GTA IV, Liberty Jam in Liberty City Stories, Radio Los Santos en Playback FM in GTA San Andreas en Wildstyle in GTA Vice City. Dus tjah, maar ik wacht af en met Rockstar weet je altijd dat er hele goede radio stations tussen zitten dus daar hoef ik me niet druk om temaken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Haakontje, ik wil je nogmaals bedanken voor je inzet in dit topic. Ik vind het gewoon hartstikke leuk om te zien dat je hier je gang kan gaan, en dat ook plezier hebt om deze topics kan onderhouden. Ik zou het zelf nooit kunnen bijhouden, hartstikke leuk dat je dit topic hebt gemaakt, heb het soms ook nog nodig :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...