Jump to content

De kledingkast - Wat is jouw stijl nou eigenlijk?


Silverbyte

Recommended Posts

Meestal gewoon een t-shirt met een print er op van de Coolcat, JacknJones et cetera of een blouse. Daaronder altijd een slim of skinny fit jeansbroek. Het liefste draag ik Adidas of Nike sneakers in zwart of wit. Altijd nog een horloge om als accessoire. En als ik een beetje een luie dag heb, wil ik nog wel eens een petje opdoen. Nooit naar school overigens. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Silverbyte

    11

  • moechy

    5

  • Nyltje

    4

  • MostWantedKid

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

T-shirt met een simpele tekst of logo erop zoals bv. Vans en Superdry met daaronder een jeansbroek. (Bij +20°C een short, uiteraard)

M'n zomerschoentjes zijn altijd All-stars zonder veters of plakkers. Lekker gemakkelijk aan en uit. :puh: Ik heb er paarse, zwarte, blauwe en bruine.

In de winter verschilt het van wat er in de schappen ligt. Meestal wel een lekkere warme schoen, maar die er toch wat 'goed' uitziet. Meestal geen accessoires, al doe ik soms m'n festivalbandjes wel aan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hangt vooral van het weer af, maar meestal is dit mijn stylo:

41IKBxW6KVL.jpg

Een hele praktische stijl is het eigenlijk, want meestal kan je daaronder aantrekken wat je maar wilt. Zelfs niks, als dat meer je ding is, vooral fijn in de zomermaanden :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hangt vooral van het weer af, maar meestal is dit mijn stylo:

41IKBxW6KVL.jpg

Een hele praktische stijl is het eigenlijk, want meestal kan je daaronder aantrekken wat je maar wilt. Zelfs niks, als dat meer je ding is, vooral fijn in de zomermaanden yep.gif

In de zomer brand je die jas uit.

Ik meestal zoiets:

hm-khaki-cargo-pants-product-4-5901337-497725258.jpeg

barn-jacket-waistcoat-long-sleeve-shirt-large-4289.jpg0ce11acdf66135b797c3c10daccaf7d0.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk draag ik al m'n hele leven grotendeels tweedehands kleding, maar als ik zelf kleren moet kopen dan sprokkel ik vaak de eerste de beste donkere, simpele, goedkope shirts bij elkaar.

Dat was eigenlijk ook de grap toen ik mezelf hier "Spacy Colours" noemde - als er iemand is die weinig kleur uitstraalt ben ik het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, wat grappig dat dit topic ineens weer opduikt. Was dit helemaal vergeten. puh2.gif

Als ik mijn posts van toen nu teruglees, denk ik: jeetje, ik ben behoorlijk veranderd. Waren het toen chino's, high top sneakers en drukke shirtjes wat de klok sloeg, tegenwoordig is het meer een muzikantenoutfit, zoals mijn omgeving het noemt. Blousje met print, leren jekkie, chelsea boots. En altijd zwarte skinny jeans. Ben ik toch nog van die aversie afgekomen. schater.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb de afgelopen 4 dagen alleen maar een pyjamabroek en een t-shirt gedragen. Mijn stijl kan het beste omschreven worden als zorgvuldige zelfverwaarlozing.

Zo kan ik er soms ook vaak een paar dagen bij zitten. :schater:

Ik update 'm ook ff. Wat eerst vaak een t-shirt was met een printje zijn het nu vooral t-shirts met vormen erop (:7) (zoiets als dit: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/19/b2/32/19b232bc79909358b29b698fcbea81b0.jpg https://www.rossino.nl/media/catalog/product/cache/2/image/1000x1270/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/3/t3086r.jpg http://image.otto.nl/asset/mmo/NL_ads_zoom/15941206.jpg ) Daaroverheen heb ik dan meestal een gekleurd, (geel, turquoise , rood, blauw) dun vest zoals deze: https://cdn.kleding.nl/L289611830/Heren-CA-Vest.jpg (groen vind ik niet echt mooi staan :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik draag het hele jaar door T-shirts of polo's met effen (lichte) kleuren.

Broeken zijn meestal skinny jeans van Hollister of Superdry.

Met Jack&Jones jeans heb ik nogal gênante dingen meegemaakt (broek uitgescheurd, kleur vervaagd :7)

Soms draag ik (i.v.m. badhairday :puh:) een snapback cap van New Era of Tommy Hilfiger.

Qua schoenen maakt het mij niet veel uit zolang er maar gelzolen van de Aktie Sport inzitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal langere broeken, lange T-shirtjes die tot over me reet komen.. En altijd Sneakers of Timberland boots..

Heb ook wel nettere kleding zoals overhemden en andere shit die ik nauwelijks draag.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ben smal en lang, dus dat maakt het lastig om iets passends te bemachtigen in de mainstream kledingstijlen, maar over het algemeen red ik me daar aardig in. Formeel meestal de standaard kantoor-outifts (nette blouse, tucked, lange mouw en slim fitted, vaak gewoon C&A, op een nette broek, amper spijker, veelal kleurrijk, op nette leren schoenen, soms instap, meestal veter) of voor paupervrijdag een polo'tje (McG meestal).

In mijn vrije tijd eigenlijk ongeveer hetzelfde, dan wat vaker jeans, dat wel. En dan wil er nog wel eens een afwijkende print op blouse staan, of hangt de blouse open met een shirt-met-print eronder. Sporadisch enkel het shirt, als het wat warmer is. Korte broeken? No go. Blouse met korte mouw? Rarely. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ik draag meestal vrij casual kleding, gewoon normale spijkerbroeken waarvan ik de broekspijpen een stukje van oprol, zwarte truien en dan merkschoenen. Ik heb nu vrij goedkope Nike schoenen maar ik heb ook wel Old Skool Vans gedragen. In de zomer vaak overhemden met korte mouwen en korte broeken. Qua jassen draag ik bomberjacks, denim jassen, etc. De ene dag draag ik liever wat ik normaal vaak draag. Andere dagen misschien gewoon een trainingsbroek en een vintage sportjasje. En qua kleuren draag ik eigenlijk alleen zwart of neutrale kleuren. Ik hou er niet zo van om kleurrijke kleding te dragen. Thriftshoppen vind ik wel tof maar ik vind heel weinig wat, maar mocht ik iets te gek vinden tweedehands zou ik het zo kopen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kick de laatste jaren erg veel op fancy kleurrijke overhemden. Vaak vind ik dat het beste samengaan met een zwarte broek en leren schoenen. Heb ook nog wel een aantal bandshirts in de kast liggen, maar vaak zijn die zwart en dat vind ik meestal net iets té in combinatie met een zwarte broek. Sowieso vind ik de meeste bandshirts de laatste tijd net iets te overheersend/druk qua print. 

 

Voor de wintermaanden heb ik al een aantal jaar een mantel-achtige jas, as we speak net weer bij de stomerij weggeplukt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik vooral graag draag zijn Chino's.

Daarop meestal een t-shirt met korte mouwen en een sweater zonder kap.

Af en toe een hemdje of dergelijke.

Qua schoenen bijna altijd DC of Vans.

 

En wat ik nog het meeste draag zijn : werkschoenen en een overall :7

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...