Jump to content

Daft Punk


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    15

  • 3L1077

    4

  • S-te-Fan

    3

  • Silverbyte

    3

Ik hou eigenlijk niet zo van de muziek van Daft Punk, maar "Get Lucky" is toch echt wel een heerlijk nummer. Het zomernummer van dit jaar in mijn ogen. icon_mrgreen.gif

Toevallig wilde ik precies zoiets posten. Ik heb het verdere album nog niet geluisterd, maar om eerlijk te zijn vond ik bijvoorbeeld 'Around The World' een verschrikking. 'Get Lucky' daarentegen is inderdaad een heerlijk nummer, misschien moet ik dan toch eens even proberen of de rest van Random Acces Memories ook wat leuk klinkt. Normaliter zit ik niet echt in zulk soort muziek, maar het is het vast het proberen waard. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Human after all blijft zo ontiegelijk vet!

_O_ Wat een sfeer in London trouwens!

Leuk nieuwtje voor degene die in dit album teleurgesteld waren, het duo zal waarschijnlijk een remix album maken van RAM. Ze zullen het waarschijnlijk zelf gaan mixen hebben ze gezegd in een interview. Ik weet niet wat ik er van moet verwachten maar hoop op een Discovery stijl.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...



Wat vinden jullie van de Officiële Get Lucky mix? Ik vind het op de clip na die ik erg vet vind, een waardeloze mix. Het is meer een extended mix. Ben benieuwd naar de overige mixes later dit jaar. Blijkbaar willen ze niet meer terug naar de Discovery of Homework era.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb een aantal albums op een rijtje gezet:

Homework:

Slecht album en totaal niet mijn muzieksmaak. Af en toe een leuk stukje in een nummer, maar dat is het dan ook :vp: .

3/10

Discovery:

Leuker album met goede nummers. Ik vind de nummers One More Time en Harder, Better, Faster, Stronger bijvoorbeeld best leuke nummers.

Vooral Superheroes is goed.

7/10

Human After All:

Het beste Daft Punk album moet deze dan wel zijn. De nummers uit Discovery zijn totaal verbeterd. Echt een top album.

8.5/10

Alive 2007:

Goede mashups van een aantal nummers, maar de originele zijn toch wel beter. Op het nummer "Touch It" en "Around The World" na dan. Die waren in dit album toch echt te gek.

7/10

Tron Legacy:

Voor filmmuziek is het wel te doen, maar om als "muziek" te luisteren vind ik het toch wat minder.

6/10

Random Acces Memories:

Dit album is echt te gek. Sommige nummers vind ik iets minder, maar anderen vind ik weer echt te gek.

Get Lucky is echt een van die Pop en Dance nummers die in dit album te vinden zijn.

8.5/10

Het is dus echt waar je van houd. Sommige mensen vinden de oudere albums vet en sommige mensen vinden alleen het nieuwe album leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een aantal albums op een rijtje gezet:

Homework:

Slecht album en totaal niet mijn muzieksmaak. Af en toe een leuk stukje in een nummer, maar dat is het dan ook :vp: .

3/10

Discovery:

Leuker album met goede nummers. Ik vind de nummers One More Time en Harder, Better, Faster, Stronger bijvoorbeeld best leuke nummers.

Vooral Superheroes is goed.

7/10

Human After All:

Het beste Daft Punk album moet deze dan wel zijn. De nummers uit Discovery zijn totaal verbeterd. Echt een top album.

8.5/10

Alive 2007:

Goede mashups van een aantal nummers, maar de originele zijn toch wel beter. Op het nummer "Touch It" en "Around The World" na dan. Die waren in dit album toch echt te gek.

7/10

Tron Legacy:

Voor filmmuziek is het wel te doen, maar om als "muziek" te luisteren vind ik het toch wat minder.

6/10

Random Acces Memories:

Dit album is echt te gek. Sommige nummers vind ik iets minder, maar anderen vind ik weer echt te gek.

Get Lucky is echt een van die Pop en Dance nummers die in dit album te vinden zijn.

8.5/10

Het is dus echt waar je van houd. Sommige mensen vinden de oudere albums vet en sommige mensen vinden alleen het nieuwe album leuk.

Grappig hoe deze review exact de gemiddelde DP fan tegenspreekt :puh: Oh en Human After All heeft geen Disco-era nummers dat is Humen After All:Remixes

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • 2 years later...

Die site is niet echt. Hij wordt gehost op een heel kleine server in de Verenigde Staten, wat veel te klein is voor een Daft Punk website. Ik zou hier niet te gehyped over worden want dit is niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...