Jump to content

GTA 4 & EFLC starten allbei niet meer op?!


aCrazyAfro

Recommended Posts

Ik heb al een halfjaar GTA 4 & GTA 4 EFLC in bezit, gekocht van Bol.com

Het probleem is dat mijn computer laatst crashte en ik toen GTA 4 aan het spelen was. Ik heb hierna de computer herstart en proberen GTA 4 weer verder te spelen maar hij starten niet meer op. Sindsdien heb ik meerdere malen geprobeerd hem opnieuw te installeren, social club in te loggen met verschillende accounts en GTA 4 te repairing. Maar nog geen van deze dingen heb bijgedragen om GTA 4 op te starten. Nu is mijn vraag of 1 van jullie een oplossing of iedergeval een metode nog weet anders dan die ik al had genoemd om mijn GTA 4 weer draaiende te krijgen op mijn computer.

Alvast bedankt, Christiaan

(Ik kom dus vast te zitten als ik op "Play" heb gedrukt bij het Social Club venster om de game op te starten. (Windows 7 64 Bit) )"

Ik heb dus ook al de nieuwe patch geinstalleerd voor beide progamma's maar mag niks helpen =S

In de bijlage heb ik nog een screenshot van Flitskikker gebruikt voor die gene die willen inzien =)

post-136592-0-13224300-1368646386_thumb.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...