Jump to content

[WidM] Week 8 - Draaien en keren


NandroDavids

Recommended Posts

Draaien en keren

Finalisten, welkom bij de laatste opdracht van dit Wie is de Mol?-seizoen!

Deze opdracht brengen jullie door achterin een Stretch, want jullie worden als VIP's van Las Venturas naar Los Santos gebracht. Daar zal de finale test plaatsvinden, maar voordat het zo ver is geven we de inwoners van de provincie de gelegenheid jullie toe te juichen. We gaan dan ook lekker langzaam rijden, draaiend en kerend, naar Los Santos.

Ondertussen hebben jullie dan mooi de tijd om nog wat geld in de pot te krijgen. Dat gaan jullie doen door te draaien. Aan knoppen welteverstaan, van de autoradio.

Aan jullie namelijk de taak om verschillende radiozenders te herkennen. Dat doe je door om de beurt aan de knoppen te draaien naar een specifieke frequentie. Die frequenties lopen van 0.00 tot en met 100.00, met steeds tussenstapjes van 0.05. De laagste drie frequenties zijn dus 0.00, 0.05 en 0.10, en de hoogste frequenties zijn 99.90, 99.95 en 100.00. Met één draai mag je maximaal 20.00 verspringen in frequentie. Bij de allereerste draai mogen jullie beginnen waar jullie willen.

Hoe dichter jullie in de buurt komen van een exacte frequentie, des te helderder zul je de songtekst van dat radiostation horen. Op die manier kun je door een soort hoger/lager te spelen op de precieze frequentie uitkomen. Althans, als je het goed speelt.

Jullie kunnen met deze opdracht maximaal 15.000 euro verdienen. 2.500 euro per gevonden frequentie, dus er zijn 6 radiozenders in het spel. Jullie mogen er ook voor kiezen om niet te gaan voor de exacte frequenties, maar te gaan voor enkel het noemen van het betreffende radiostation die je op dat moment (vaag) hoort. Dat levert 1.000 euro per stuk op, maar dan mag je niet meer doorgaan voor de exacte frequentie van dat station. Dan is er dus maximaal 6.000 euro te verdienen. Ga je voor die laatste optie, dan gaat er per foute gok 250 euro af.

Aan jullie dus om te draaien aan de knoppen, maar wel in een vaste volgorde. Die volgorde is de volgorde die jullie de eerste ronde zelf hanteren. Overleg mag tussendoor wel gewoon constant, dus babbel gerust daar achter in die Stretch.

Als er gedraaid is volgens de regels, zal één der organisatoren laten weten wat jullie op dat moment horen. Aan de hand daarvan kunnen jullie dan, hopelijk, verder.

We spelen deze opdracht een week, tot 27 mei, 23.00 uur.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    26

  • Die Hard

    16

  • $NeoSyp$

    10

  • Cabyon

    10

Moet wel even melden dat ik morgen twee examens heb, woensdag één en donderdag één. Donderdagavond ben ik weg en 28 mei heb ik m'n laatste examen. Zal tussendoor best wel wat tijd vinden, maar ik kan niet ontzettend actief zijn bij de opdracht. Ga m'n best doen om zo actief mogelijk te zijn uiteraard. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Frequentie 11.50:

O...y.....k..n......y.....v...........s

......o.......ge..w........a...

.........k....e..a.......e..i.s.....a...

..me.....t......t............a....r..ts

Link to comment
Delen op andere websites

Frequentie 12.00:

O...y.bl..k..no.....y.....ve....o.....s

......of..a...ge..we.....r.a...

..me.....k.o..e..a...l...e..i.s..e..a..s

..me.....the....t..or........an...r..ts

Link to comment
Delen op andere websites

Frequentie 13.00:

O...y.bl..k..no.....y.....ve....o.....s

......of..a...ge..we.....r.a...

..me.....k.o..e..a...l...e..i.s..e..a..s

..me.....the....t..or........an...r..ts

Link to comment
Delen op andere websites

Frequentie 12.50:

O...y.bl..k..no.....y.....ve....o.....s

......of..a...ge..we.....r.a...

..me.....k.o..e..a...l...e..i.s..e..a..s

..me.....the....t..or........an...r..ts

Link to comment
Delen op andere websites

Frequentie 14.00:

O..my.bl..k..now.t..y.f...ve..k.o.k...s

..an..of..am..ge..we.t...r.a...

..me.go..k.o..ed.a...lo..e..ins..e..a..s

..me..it.the...st..or....m.s.an...r..ts

Link to comment
Delen op andere websites

Frequentie 14.50:

O..my.bl..k..now.t..y.f...ve..k.o.k...s

..an..of..am..ge..we.t...r.a...

..me.go..k.o..ed.a...lo..e..ins..e..a..s

..me..it.the...st..or....m.s.an...r..ts

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...