Jump to content

Play-offs Eredivisie/Eerste Divisie


Dutchy3010

Recommended Posts

Is dat eerlijk? Ach niks is eerlijk hè. Zo zou je kunnen gaan discussiëren dat enkele punten mogelijk zijn bereikt door slechte scheidsrechterlijke beslissingen (hier praat ik trouwens gewoon in een algemeen scenario), dus is dat ook eerlijk? Ik heb er geen probleem mee mochten Club, Standard of Genk kampioen waren geworden hoor. In feite wordt de beste ploeg van de moment dan kampioen. Dat maakt dan inderdaad de matchen in het begin van het jaar wat minder belangrijk (hoewel). Maar is dat dan zo zeer slecht? Ik weet het niet.

Speelden Genk en Club dramatisch dit seizoen? Toch niet specifiek, zo ver ik weet heeft enkel Zulte een vrij regelmatig jaar gespeeld en hebben al de rest zwaar gesukkelt het hele jaar door. Maar dat is maar hoe ik het heb ervaren.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat eerlijk? Ach niks is eerlijk hè. Zo zou je kunnen gaan discussiëren dat enkele punten mogelijk zijn bereikt door slechte scheidsrechterlijke beslissingen (hier praat ik trouwens gewoon in een algemeen scenario), dus is dat ook eerlijk? Ik heb er geen probleem mee mochten Club, Standard of Genk kampioen waren geworden hoor. In feite wordt de beste ploeg van de moment dan kampioen. Dat maakt dan inderdaad de matchen in het begin van het jaar wat minder belangrijk (hoewel). Maar is dat dan zo zeer slecht? Ik weet het niet.

Neen, dat is inderdaad niet eerlijk, maar meestal wel te verwaarlozen op het einde van het seizoen.

In mijn ogen is het héél slecht dat een ploeg een heel jaar slecht kan presteren en een zeer goede kans kan hebben op het kampioenschap. Het is dat Club Brugge ook op het einde dramatische matchen speelde en door toeval dat het niet gebeurde.

Speelden Genk en Club dramatisch dit seizoen? Toch niet specifiek, zo ver ik weet heeft enkel Zulte een vrij regelmatig jaar gespeeld en hebben al de rest zwaar gesukkelt het hele jaar door. Maar dat is maar hoe ik het heb ervaren.

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=62551

Daarom staat Anderlecht voorop, Zulte achterop en de rest hinkend op (gehalveerde !) afstanden van 6 en meer punten?! Als je 12 of meer punten van de leider staat op het einde van het seizoen, verdien je het echt niet om kampioen te worden in mijn ogen. Het is in elk land zo, maar in dit kutlandje ruiken ze geld door extra matchen te spelen. Niets meer, niets minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...