Jump to content

Crypteq

Recommended Posts

  • Reacties 189
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    28

  • Crypteq

    22

  • GuitarGuy666

    15

  • TrueSkum

    15

Microsoft had in mijn ogen helemaal niet met restricties moeten komen. Je kunt het wel veranderen, maar je imago blijft hetzelfde. Ik heb de afgelopen tijd gezien hoe mensen reageerden op de Xbox One en enorm teleurgesteld waren. Een groot deel hiervan besloot uiteindelijk ook over te stappen naar de PlayStation 4. Microsoft heeft dan wel bijna alle restricties eraf gegooid, maar dat is toch wel een beetje dom om dat nu zo even plotseling te doen. Dat neemt vertrouwen bij de consument weg.

Niet dat ik überhaupt voor de Xbox One zou gaan, zelfs als er vanaf het begin geen restricties zouden zijn en als de prijs hetzelfde zou zijn als die van de PS4. Ben altijd al PlayStation-gebruiker geweest en ook nu heeft Sony zeker niet teleurgesteld. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet, ik ben nog een beetje "on the fence". Aan de ene kant vind ik de Xbox One de beste console, omdat ik hem mooier vindt, beter controller, vettere exclusives, meer rek voor de toekomst. Maar ik vindt het wel jammer dat Kinect er nu bij moet, want ze kunnen dat nog wel eens heel hard gaan forceren bij veel games, en daar zit ik niet op te wachten.

Is het nou al precies duidelijk hoe, waar en wanneer dat GaiKai gaat werken? Want dat zou nog wel eens een 'selling point' van de PS4 kunnen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Waarom heet het XBOXONE en geen XBOX720

Ik denk om deze 2 redenen:

1: 720 graden is 2 keer een rondje en 360 was eigenlijk infinite (je maakt telkens een 360 ;))

2: One klinkt bij hen als de ONE (de beste/bom/coolste etc.)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een ophef in dit topic zeg. :7

Ik hou het gewoon bij een 360 voorlopig. Mocrosoft komt met een nieuwe versie daarvan nog naast de One, wat wel aangeeft dat men de komende jaren niet stopt met het ondersteunen ervan, en belangrijker, voorlopig nog niet stopt met het uitgeven van games op de 360.

Ik moet uberhaupt nog maar zien of de nieuwe consoles wel vlot van de grond komen, ik verwacht van niet. Gameontwikkelaars hebben geen bakken met geld klaarstaan en zijn pas recentelijk begonnen met het maken van games die het uiterste van de nextgens vergen op grafisch gebied. En wellicht ligt die grens nog wel verder dan men nu denkt. Of wil toegeven. Als je al geïnvesteerd hebt als ontwikkelaar in nextgen wil je niet zo snel al weer moeten gaan investeren in de nieuwe generatie denk ik, tenzij de business case deels voort borduurt op de huidige systemen. Neem Rockstar als voorbeeld, die zijn nog lang niet klaar met RAGE en RAGE-games maken, de ontwikkeling en finetuning daarvan loopt al sinds de komst van de nextgens, en toch drukken ze de kwaliteit en mogelijkheden steeds weer verder. Een nieuwe architectuur in consoles betekent tenslotte voor de ontwikkelaars dat ze weer terug bij af zijn. Een niet te onderschatten investering waar wel het geld voor moet zijn. In het huidige economische klimaat zou ik als ontwikkelaar eerst nog mijn investeringen uit het huidige platform halen voordat ik zou starten met een nieuw. Vergelijk IV maar met RDR en vervolgens straks RDR met V. Echt wel dat er nog meer uit de huidigd generatie te halen valt als je het probeert.

Over de media-features van de One, zoveel nieuw is dat toch niet? De 360 heeft ook al van dat soort toei erop of thans, je kan ervoor kiezen om het te gebruiken. Logisch dat dat bij de One ook zo is, en nog een stapje verdergaat.

Ik ga me wel oriënteren als het nodig is, d.w.z. zodra R* een GTA aankondigt op een console anders dan de 360. R* kennende, ergens in 2018. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik toch ga switchen, ik wilde perse de Next gen versies van Assassins Creed, Watch Dogs en Fifa 14 DIT jaar nog spelen. Nu hebben de heren bij Microsoft een zeer grote fout gemaakt hiermee, aangezien ze dit al LANG opgelost moesten hebben. Dus Microsoft, I am done. Ik ben hier dood en dood ziek van. Heb het helemaal gehad met die troep.

Link to comment
Delen op andere websites

@JaggysModz

Dat is de grootste onzin die er is...

Het heet de One omdat het volgende Microsoft een "all-in-one" (alles in één) apparaat moet zijn.

Ja jammer genoeg uitgesteld, de reden is gewoon waardeloos, zal wel te maken hebben dat ze in een aantal landen geen tekorten willen hebben, en dat doen ze ten koste van andere landen.

Diegene die voor gisteren een pré-order hadden voor de One, en afwachten tot de release in NL, krijgen een gratis game bij de console.

Zoals in de afbeelding hieronder te zien (zie kleine letters), zal hoogstwaarschijnlijk de release pas in maart 2014 zijn.

xboxlaunch.png

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje lullig. Microsoft was nog wel zo blij met die DLC voor COD Ghosts die eerder uitkwam dan voor de PS4. Nu moet een deel van de COD + Xbox-gebruikers alleen maar langer wachten :7 Voor mijn gevoel hadden ze nog al wat nodig om terrein te winnen in een land als Nederland. Ik ken 2 mensen met een Xbox 360, en 6 a 7 met een PS3. Weet niet welke current generation console meer verkocht is in de Benelux, maar voor mijn gevoel was dat altijd de PlayStation. En dan ook nog die smoes dat ze nog dingen moeten vertalen etc. Dan hadden ze hem in Zwitserland ook niet uit hoeven stellen, want daar praten ze toch grotendeels Frans en Duits, en in Frankrijk en Duitsland komt hij wel gewoon dit jaar uit. Zal wel optimalisatie van die TV-functies zijn, maar iedere Xbox-gebruiker gebruikt die lang niet :puh: Kunnen ze dat niet later laten werken, bijvoorbeeld met updates? Want ik ben bang dat ze nu behoorlijk wat gaan verliezen...

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is inderdaad een beetje lullig voor de mensen die een Xbox One wilde halen, helemaal als je hem hebt gepre-ordered. Gelukkig heb ik dit probleem niet aangezien ik zelf een Playstation 4 halen als ik een nieuwe console in huis wou halen maar ik heb nu een gaming PC dus dat is niet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...