Jump to content

Crypteq

Recommended Posts

Misschien interessant om te zien:

zcGK1q9.png

Sony's aandelen tijdens de XBox One Reveal. :7 Of dit klopt, is niet zeker. Er zijn nog geruchten dat de waarde niet steeg vanwege de XBox One, maar vanwege veranderingen binnen Sony. Hier en hier zijn twee artikeltjes over dit onderwerp.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 189
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    28

  • Crypteq

    22

  • GuitarGuy666

    15

  • TrueSkum

    15

De Xbox One kan mij voorlopig niet warm krijgen. Sowieso is een gameconsole er vooral om te gamen, in mijn optiek. Ik geef toe, de PS3 die hier in huis staat gebruik ik vooral om blu-ray's te kijken, maar verder heb ik ze (heb ook een 360) om te gamen. Wil ik veel geld betalen voor een apparaat boordevol functies die ik niet ga gebruiken? Ik denk het niet. Misschien over een paar jaar, als GTA VI er op uit komt, maar eerder zeker niet.

Link to comment
Delen op andere websites

@Bassssss

Lol, had volgens mij te maken met een verkoop van een van hun divisies.

Microsoft roeit de tweedehandsmarkt btw uit, ze gaan je extra laten betalen om een tweedehandsgame te spelen.

Wat alweer tegen gesproken is: bron

Wat mij het meeste opvalt aan de reacties (niet alleen hier, maar overal) is dat iedereen zit te mekkeren omdat "het geen "gameconsole" meer is, en wat moet ik met al die zut, ik wil gamen :vp: " reacties.

De nieuwe Xbox One is vele malen krachtiger dan de huidige Xbox 360, dus je zult al betere games met betere graphics krijgen. Wat is er dan mis met extra functionaliteit die handig kunnen zijn, maar NIET VERPLICHT ZIJN om te gebruiken?

Je kan er gewoon op gamen net zoals de Xbox 360, dus ik zie het probleem niet :? .

Ikzelf (mijn mening) zou het juist een verademing vinden als ik straks gewoon kan gamen, tv kijken en bedienen, muziek kan afspelen, films kan afspelen e.d. vanaf 1 apparaat, geen gekloot meer met verschillende apparaten, maar gewoon 1 apparaat waar alles in zit, wat dus niet verplicht is te gebruiken!

Toegegeven, deze presentatie ging voornamelijk over de multimedia functies van de Xbox One, maar je kan met het apparaat gewoon gamen, daar is hij tenslotte ook voor gemaakt!

Daarnaast was het ook bekend dat het tijdens deze presentatie niet over games zou gaan, alle games en bijbehorende zaken worden aangekondigd op de gamebeurs E3 (was van te voren al bekend)

Nog niet alle specs zijn bekend, maar indien de Playstation 4 en Xbox One dicht bij elkaar liggen qua prestaties (en dat zal elkaar niet veel ontlopen) ga ik mooi voor de Xbox One :)

Link to comment
Delen op andere websites

That's One ugly motherfucking Xbox!

De controller ziet er zo uit dat de vingers en de handpalmen pijn gaan doen na een tijdje.

X360 controller was al perfect, waarom moeten ze het zo zwaar mishandelen??

Xbox One als een tv-console? We hebben thuis al Interactieve TV dus waarom nou dat afzichtelijke spuuglelijke shitding?

Kinect, American Football, sport, duw dat allemaal in je #$%, Microdombo's.

En al dat cloud en connected bullshit... Mijn geld gaat liever uit naar een pc en ^%# al dat exclusiviteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft roeit de tweedehandsmarkt btw uit, ze gaan je extra laten betalen om een tweedehandsgame te spelen.

Nop, dat was een gerucht... Je kunt ze gewoon doorverkopen is bekend geworden zojuist ;) Wat een negativiteit hier...! Ben blij dat er eindelijk een nieuwe komt..

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan er gewoon op gamen net zoals de Xbox 360, dus ik zie het probleem niet :? .

En dat gaat allemaal niet meespelen in de prijs denk je? Gamers willen een console om te gamen en willen niet bijbetalen voor een apparaat waarvan ze toch de helft van de functies nooit zullen gebruiken. Dat je er nog steeds mee kunt gamen hoef je me niet te vertellen, maar ik heb geen zin om een console te kopen die in essentie geen console meer is, maar al een kleine PC. En als dat het geval gaat zijn dan zou ik in feite eerder een degelijke desktop gaan kopen... Maar we wachten nog wel even af.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand enig idee of ik ergens de presentatie terug kan kijken? Ik moest gisterenavond namelijk werken.. Iemand misschien ook enig idee of ik de Livekings-editie van Gamekings van de presentatie van de nieuwe xbox ergens terug kan kijken?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan er gewoon op gamen net zoals de Xbox 360, dus ik zie het probleem niet confused2.gif .

En dat gaat allemaal niet meespelen in de prijs denk je? Gamers willen een console om te gamen en willen niet bijbetalen voor een apparaat waarvan ze toch de helft van de functies nooit zullen gebruiken. Dat je er nog steeds mee kunt gamen hoef je me niet te vertellen, maar ik heb geen zin om een console te kopen die in essentie geen console meer is, maar al een kleine PC. En als dat het geval gaat zijn dan zou ik in feite eerder een degelijke desktop gaan kopen... Maar we wachten nog wel even af.

De prijs zal daardoor heus wel wat duurder zijn, maar ik verwacht geen verschil van (enkele) honderd(en) euro's tussen de Xbox en de Playstation. Als die prijzen dicht bij elkaar liggen dan heb je bij de Xbox One toch echt meer extra's dan de playstation waar je enkel de social media dingen extra krijgt. En dat het niet meer (zoals voorheen) enkel gaat om games zat er wel aan te komen, gebeurd overal mee; bijvoorbeeld: telefoons (smartphones) zijn om mee te bellen, maar je kan er tegenwoordig veel meer mee dan dat. Ze moeten zich ergens mee onderscheiden van de concurrentie, op dit moment gaat het qua graphics van games niet zo snel met sprongen vooruit als jaren geleden. En hardware erin zetten wat x aantal keer zo sterk is als wat er momenteel op de markt is, kost veel te veel geld.

Maar zoals je al zei, we wachten het af :) .

Iemand enig idee of ik ergens de presentatie terug kan kijken? Ik moest gisterenavond namelijk werken.. Iemand misschien ook enig idee of ik de Livekings-editie van Gamekings van de presentatie van de nieuwe xbox ergens terug kan kijken?

Staat zelfs in de hoofdpost: Video Bewerkt: door Crypteq
Link to comment
Delen op andere websites

Iemand enig idee of ik ergens de presentatie terug kan kijken? Ik moest gisterenavond namelijk werken.. Iemand misschien ook enig idee of ik de Livekings-editie van Gamekings van de presentatie van de nieuwe xbox ergens terug kan kijken?

Verspil je tijd niet daaraan. Ik had genoeg tijd om naar de "presentatie" te kijken maar werd het spuugzat na een kwartier.

Echt alleen een hoop gelul en vette fancy gave 8GB en 8 core CPU bablabla.

Dan kwam EA, ook een hoop gelul en FIFA bullshit waar nauwelijks is aan veranderd, dat ene FIFA weet ik veel op welke nummer we nu zitten.

Mocht je toch de presentatie willen zien, Youtuse is the place to be.

@Phoenyxar, ben het met je eens. Je betaalt veel geld voor de vele functies die je toch nooit zult gebruiken.

Als het puur om gaming ging, was het zeker goedkoop. Ik heb de PS3 speciaal en puur om games te spelen die de PC niet heeft zoals RDR.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan er gewoon op gamen net zoals de Xbox 360, dus ik zie het probleem niet :? .

En dat gaat allemaal niet meespelen in de prijs denk je? Gamers willen een console om te gamen en willen niet bijbetalen voor een apparaat waarvan ze toch de helft van de functies nooit zullen gebruiken. Dat je er nog steeds mee kunt gamen hoef je me niet te vertellen, maar ik heb geen zin om een console te kopen die in essentie geen console meer is, maar al een kleine PC. En als dat het geval gaat zijn dan zou ik in feite eerder een degelijke desktop gaan kopen... Maar we wachten nog wel even af.

Nou dan koop jij hem niet en mensen die het wel willen wel :) Opgelost :D Dat geldt trouwens voor elke zeikerd hier, iedereen zit het nu al zonder alles 100% te weten helemaal af te kraken. Net zoals bij W8, waarbij ook 9/10 negatieve geruchten niet waar bleken.

:7

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onderbouwde mening. Wij geven gewoon onze mening over wat we tot nog toe hebben gehoord en het staat ons nu éénmaal niet aan. Een gameconsole zou moeten uitpakken met zijn games en niet met zijn extra features. Prachtig als je ons dan zeikerds noemt, maar als de PS4 ook deze weg op gaat dan is er geen alternatief. Dus dan sta je daar mooi met je "Dan koop je hem niet."

Ik ben benieuwd naar wat het allemaal wordt, voor beide consoles. Maar de huidige voorstelling van de One staat me niet aan. Simpel.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel stom als mensen gaan zeuren niks over games gehoord te hebben terwijl al was gezegd dat deze presentatie over de xbox ging gaan en de E3 presentatie over de games; en dan nu al zeggen dat het zich niet genoeg op games focut terwijl je nauwelijks iets afweet van het game gedeelte

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...