Jump to content
Joriz

GTA5 Special Edition en Collector's Edition Details bekend!


De details van Grand Theft Auto V special edition en collectors edition zijn bekend. Vooral mooi is dat we het eerste stukje kaart van GTA5 zien!

med_gallery_1_151_2629876.jpg

De Grand Theft Auto V Special Edition bevat:

  • Natuurlijk een exemplaar van Grand Theft Auto V

  • Collectible SteelBook with Exclusive Artwork
    De speciale steelbook bevat exclusieve artwork van Michael, Trevor and Franklin.

  • Blueprint Map
    Grote kaart van 55 cm bij 68 cm met daarop een blueprint kijk op Los Santos, Blaine County. Natuurlijk bevat de kaart ook allerlei cryptische markeringen die je als 'zelfstandig ondernemer' in GTA5 maar al te goed kan gebruiken.

  • Special Ability Boost
    Michael, Franklin en Trevor hebben allemaal hun unieke speciale eigenschap. Met deze boost is de special ability bar 25% sneller vol. Handig icon_rolleyes.gif

  • Stunt Plane Trials
    Single player Stunt Plane Trials geven je extra uitdagingen in de lucht boven Los Santos en Blaine County.

  • Bonus Outfits, Tattoos and More
    Michael, Franklin en Trevor hebben meer outfits in hun kledingkast en karakter specifieke tatoeages. Daarnaast kan je nog extra specifieke kleding krijgen bij winkels in Los Santos en Blaine County.
  • Additional Weapons
    In singleplayer heb je een Pistol .50, Bullpup Shotgun and melee Hammer wapens gratis indien je bij Ammunation naar binnen loopt.

med_gallery_1_151_1146314.jpg

De Grand Theft Auto V Collector’s Edition bevat naast alles van de Grand Theft Auto V Special Edition het volgende:

  • Grand Theft Auto V Security Deposit Bag with Logo Key
    Geinspireerd door de bankovervallen in Grand Theft Auto V, deze speciaal gemaakte 27 cm bij x 22 cm geldzak natuurlijk met details zoals slot en Rockstar Games logo.

  • Grand Theft Auto V New Era 9FIFTY™ Snapback Cap
    Deze nice pet van het merk New Era 9FIFTY™ bevat een geborduurd logo van Los Santos aan de voorkant en een ingenaaid Rockstar Games logo en Grand Theft Auto ‘V’ logo aan de zijkanten. De pet is natuurlijk verstelbaar.

  • Custom Characters for Grand Theft Auto Online
    Je kan als classic Grand Theft Auto karakter Grand Theft Auto online spelen.

  • Unique Vehicles and Garage Property
    Spelers ontvangen direct een garages om getunede bijzondere voertuigen in te zetten. De garages bevatten een 1930’s style Hotknife hotrod en een CarbonRS motorfiets. In Grand Theft Auto Online,hebben spelers toegang tot de high-end Khamelion elektrische auto (parodie op de Tesla).

Natuurlijk gaan deze extra's en spelers voordelen ook geld kosten. In Nederland kost de Grand Theft Auto V Collector’s Edition circa €120,- en de Grand Theft Auto V Special Edition circa €80,-. Iedereen die reserveert (ook de normale versie) krijgt toegang tot het besturen van de Atomic Blimp.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Eh.... Ik zie net dat je moet pre-orderen om met de zeppelin te kunnen vliegen?! WTF Rockstar?! Rockstar was zo`n beetje 't enige bedrijf dat niet aan die onzin deed van pre-order exclusives... Erg jammer.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er wel leuk uit, maar ik ben niet van plan deze editie te kopen. En fijn dat we een sneak peek hebben van de map! :puh: Sowieso lijkt die map mij erg vet.

Alleen hadden die in-game features van mij niet zoveel gehoeven. Tuurlijk, het is een speciale editie, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar de special edition van IV, had je enkel fysieke extra's.

Extra kleding of voertuigen, oké, maar extra ability boost? Sorry, maar dat vind ik wat overdreven.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eh.... Ik zie net dat je moet pre-orderen om met de zeppelin te kunnen vliegen?! WTF Rockstar?! Rockstar was zo`n beetje 't enige bedrijf dat niet aan die onzin deed van pre-order exclusives... Erg jammer.

Waar vind je dat? Als dat zo is, is dat inderdaad onzin. :puh:

Geldklopperij imo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eh.... Ik zie net dat je moet pre-orderen om met de zeppelin te kunnen vliegen?! WTF Rockstar?! Rockstar was zo`n beetje 't enige bedrijf dat niet aan die onzin deed van pre-order exclusives... Erg jammer.

Waar vind je dat? Als dat zo is, is dat inderdaad onzin. :puh:

blimp.jpg

Hier.

$150, waar ze waarschijnlijk €150 zullen van maken is wel erg duur. De special edition van GTA IV heb ik voor 40-50 euro gekocht..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eh.... Ik zie net dat je moet pre-orderen om met de zeppelin te kunnen vliegen?! WTF Rockstar?! Rockstar was zo`n beetje 't enige bedrijf dat niet aan die onzin deed van pre-order exclusives... Erg jammer.

Waar vind je dat? Als dat zo is, is dat inderdaad onzin. :puh:

Geldklopperij imo.

Je kan ook de normale versie (retail version) pre-orderen, dan kan je ook in die zeppelin vliegen. Hoeft in ieder geval geen extra geld te kosten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er wel leuk uit, maar ik ben niet van plan deze editie te kopen.

Same here...leuk om te zien, maar dit wordt sowieso te prijzig :puh:

Alleen hadden die in-game features van mij niet zoveel gehoeven. Tuurlijk, het is een speciale editie, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar de special edition van IV, had je enkel fysieke extra's.

Extra kleding of voertuigen, oké, maar extra ability boost? Sorry, maar dat vind ik wat overdreven.

Ook mee eens. Erg jammer dat de gamers die de 'gewone' versie kopen zulke dingen moet missen. Goodies vind ik logisch voor in zo'n special edition, maar bijvoorbeeld het kunnen besturen van de zeppelin vind ik echt een feature die gewoon standaard in de game moet zitten.

Maar goed, ook wel weer logisch dat ze het aantrekkelijk proberen te maken om het daarom juist te kopen...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Fuckin grote kaart van 55 cm bij 68 cm met daarop een blueprint kijk op Los Santos, Blaine County. Natuurlijk bevat de kaart ook allelei cryptische markeringen die je als 'beginnend ondernemer' in GTA5 maar al te goed kan gebruiken.

Als ik dat zo lees vind ik dat best wel wat tegenvallen qua grootte. 55x68 is echt niet veel groter dan de kaarten die we al gewoon zijn. Ter vergelijking, de PS2-kaart van SA is 54x58 (net even gemeten) Dus wel groter, maar niet zo veel groter dus. In ieder geval, ik ben blij met mijn pre-order nu. Echt blij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je kan ook de normale versie (retail version) pre-orderen, dan kan je ook in die zeppelin vliegen. Hoeft in ieder geval geen extra geld te kosten.

Nee hoor? Op dat prentje van de Zeppelin staat er Collector's Edition of Special Edition..? :?

Edit: Niet goed gelezen, als je preordert heb je die feature ook. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...