Jump to content

Graphics League - Seizoen 1


-Matthijs-

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    17

  • 3L1077

    12

  • .Levi.

    6

  • GuitarGuy666

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het gehele speelschema is met één week uitgesteld. Mocht je op 3 augustus geen signature kunnen inleveren, dan heb je nog één week de tijd (na de herinnering) om iets in te zenden. Een andere optie is het inzenden van een premade signature (niet ouder dan 30 dagen in de showroom), mocht dat in jouw geval kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Met wat vertraging is de tweede ronde (deels) van start gegaan. Enkel supergtagamer moet nog een signature inleveren, zodat zijn battle tegen 3L1077 ook gespeeld kan worden. Om eerlijk te zijn zit ik er niet op te wachten om iemand uit te sluiten als er niks ingeleverd wordt, puur omdat deze competitie dusdanig klein is dat elke battle gespeeld moet worden willen we het leuk en spannend houden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Sommige deelnemers hebben er wat moeite mee hebben om op tijd een signature in te leveren. Dat is niet erg verder, maar het leek me daarom wel zo handig om het speelschema iets flexibeler te maken. In plaats van dat een speelronde start op één bepaalde dag, vergroot ik een speelronde naar een week. Speelronde 3 bijvoorbeeld start dus tussen 24 en 31 augustus, in plaats van op 24 augustus alleen. Dat geeft de deelnemers dus de speling om in die week zelf te bepalen wanneer ze een signature inleveren en wanneer de battle van start gaat. Probeer de eerste dag echter wel als richtlijn te gebruiken (zoals in het speelschema staat), de rest van de dagen moeten meer gezien worden als vangnet voor eventuele vertraingen (dus door school, werk, andere verplichtingen, etc.).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik was dit eigenlijk echt helemaal vergeten.

Het is er allemaal een beetje bij ingeschoten... Maar we moeten even zien hoe we verder gaan. David bijvoorbeeld is ook al een tijdje niet meer online geweest, dus dat zou betekenen dat we nog een deelnemer minder hebben. Ik zat eraan te denken om, mocht hier te weinig animo voor zijn, de Graphics ranking te resetten en een nieuwe ranking te openen in de stijl van hier. En dan neem ik alle battles die hier gespeeld zijn natuurlijk mee. Maar ik ga in eerste instantie proberen om dit gewoon af te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

In overleg met de deelnemers is besloten om niet meer verder te gaan met deze editie. Wanneer de activteit weer wat aantrekt proberen we het (uiteraard) nog eens. Met drie overwinningen is Levi in ieder geval de te kloppen persoon de volgende keer. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...