GTAGames.nl
Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Dutchy3010

Verbeterpunten GTAGames

218 berichten in dit onderwerp

Spoiler

293e96e927f24ec09da17f0308c5dde6.png

Een mogelijkheid om personen snel te kunnen volgen via bovenstaande zou handig zijn. Nu moet ik steeds eerst iedereen z'n profiel bezoeken voor ik op volgen kan klikken. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Een opties om de blokken aan de rechterkant te wisselen van plaats. Vond het altijd erg handig dat de recente onderwerpen altijd boven aan stond 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De optie om andermans gang onderaan zijn/haar profiel te zien en de pagina waarop de gangs te zien zijn.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Op 2017-1-28 om 17:29, Dexist zei:

Een opties om de blokken aan de rechterkant te wisselen van plaats. Vond het altijd erg handig dat de recente onderwerpen altijd boven aan stond 

Ik zie dat hier nog niet op gereageerd is, dus bij deze. Deze optie is voorbehouden aan de admins, en wij zijn van mening dat de volgorde die er nu is, de beste is. Maar mochten meer mensen het anders willen, dan kunnen we een herindeling uiteraard overwegen.

19 uur geleden, Votair zei:

De optie om andermans gang onderaan zijn/haar profiel te zien en de pagina waarop de gangs te zien zijn.

Wees gerust, dat staat op het to do-lijstje. Die lijst is echter nogal lang en er zijn zaken met een hogere prioriteit. Dus wanneer het gedaan is, dat is (helaas) een kwestie van afwachten.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Op 2-5-2017 om 11:31, Guardian1980 zei:

Ik zie dat hier nog niet op gereageerd is, dus bij deze. Deze optie is voorbehouden aan de admins, en wij zijn van mening dat de volgorde die er nu is, de beste is. Maar mochten meer mensen het anders willen, dan kunnen we een herindeling uiteraard overwegen.

Denk dat dit dus per persoon afhankelijk is. Voor mij staan die blokken totaal niet in de juiste volgorde. Eerst staat nieuws, interesseert mij persoonlijk niet echt. Even later de statusupdates (welke niet eens helemaal getoond worden en waar ook persoonlijke statussen tussen staan), welke mij ook niet echt boeien. Voor mij zou 'Recente topics' en een blok dat mist: 'Recente reacties' beter bovenaan staan. :puh:  Het inklappen en herindelen van die blokken was altijd ideaal.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb de "Recente onderwerpen" naar boven gehaald. Of de blokken op enig moment inklapbaar worden, dat weet ik niet.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De banner op de mobiele versie aanpassen zodat het er wel fatsoenlijk uit ziet :blauw:

Screenshot_2017-08-06-13-35-50.thumb.png.9656a051f57d77ea1aa1705838032574.png

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.