GTAGames.nl
Dutchy3010

Verbeterpunten GTAGames

250 berichten in dit onderwerp

7 uur geleden, .Sharingan zei:

Een reactie van een admin hierover zou ook op prijs gesteld worden.

Snap ik. Maar waar ieder ander voor zichzelf kan spreken, spreekt een admin (meestal) namens alle admins en dat is toch de club die beslissingen neemt en uitvoert. Dus zomaar wat roepen is er niet bij. Maar, ik kan je zeggen, we nemen het mee.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl
11 uur geleden, Guardian1980 zei:

Maar waar ieder ander voor zichzelf kan spreken, spreekt een admin (meestal) namens alle admins en dat is toch de club die beslissingen neemt en uitvoert.

Ik kan best begrijpen dat de leden wel uiteindelijk een antwoord willen hebben, en dat mensen dan misschien denken 'hebben de admins (een groep van op dit moment drie mensen) nou echt tien dagen nodig om alleen te praten over de verandering van rang kleuren?’ En 'we nemen het mee' is dan niet echt een definitief antwoord. :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
9 uur geleden, Guardian1980 zei:

Snap ik. Maar waar ieder ander voor zichzelf kan spreken, spreekt een admin (meestal) namens alle admins en dat is toch de club die beslissingen neemt en uitvoert. Dus zomaar wat roepen is er niet bij. Maar, ik kan je zeggen, we nemen het mee.

Meer wilde ik op dit moment niet weten. Thanks :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Niet echt forum gerelateerd, maar jullie Instagram profiel eens wat actiever maken zou leuk zijn. :engel:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
3 minuten geleden, Skullz-000 zei:

Niet echt forum gerelateerd, maar jullie Instagram profiel eens wat actiever maken zou leuk zijn. :engel:

Bedankt voor de herinnering. Ik ga er meteen achteraan om te kijken of de inloggegevens ergens in het bureau van Joriz liggen. :) 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Op 2-5-2018 om 18:32, Skullz-000 zei:

Nogmaals bedankt voor de herinnering. Na wat speurwerk hebben we de gegevens via @Bassieboy35 en @ERRWINS kunnen vinden. :) 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De wachttijden om weer te mogen zoeken zijn echt gruwelijk lang, 45 sec!!- dat je meteen gewoon geen zin meer hebt. Ergste is ook nog dat als je meerdere pagina's aan resultaten hebt, die wachttijd ook nog eens geldt voor als je de volgende pagina wilt bezoeken :(

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit ^. Please..

Ik wil zojuist een lid opzoeken. Nu blijkt dat de ledengroepen snelkoppelingen onderaan de index al een search opdracht an sich is. Zodra je wilt zoeken in de ledenpagina moet je weer wachten. Kan dit limiet terug naar 10 of 5 seconden? Zoveel zoekopdrachten zal de good ol server niet meer te verduren krijgen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Teruggebracht naar 10 seconden. :) 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dank <3

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.