Jump to content

Confederations Cup


NandroDavids

Winnaar Confederations Cup  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk land gaat de Confederations Cup winnen?

    • Brazilië
      4
    • Italië
      0
    • Japan
      1
    • Mexico
      0
    • Nigeria
      1
    • Spanje
      9
    • Tahiti
      2
    • Uruguay
      0


Recommended Posts

Perfecte wedstrijd, prachtige sfeer, lijkt wel een WK-finale, rode kaart, gemiste penalty, prachtige doelpunten. :D

Perfect nog net niet. Ik mis alleen de spanning ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    25

  • Jimmiefitz

    9

  • -Matthijs-

    8

  • Venzio

    8

Kijk al de hele tijd mee hier. Eerste helft op Sporza, tweede nu op BBC (wat er in godsnaam is gebeurt met de tweede helft op Sporza, ik weet het niet) en ik moet zeggen dat dit niet is wat ik van de match had verwacht. Ik zou niet zeggen dat Spanje kansloos is, maar ik zie toch vooral een enorme overmacht van Brazilië. Het belooft in ieder geval al voor het komende WK.

Link to comment
Delen op andere websites

https://mobile.twitter.com/Hectorfernandez/status/351482387961614337/photo/1

Xavi zag het al aankomen. :7

Ik hoop inderdaad ook niet dat Brazilië volgend jaar zonder spanning kampioen wordt, maar dat verwacht ik ook niet. De favoriet heeft het nooit makkelijk, Duitsland werd in eigen land in 2006 ook geen kampioen. Een verrassende wereldkampioen blijft het leukst.

Link to comment
Delen op andere websites

3-0, wow. Geen moment het gevoel gehad in deze wedstrijd dat Spanje nog terug zou komen, toch knap van Brazilië :tu:

Oh, en nog even een compliment aan de leden die de juiste winnaar voorspelden. Aan de poll boven dit topic te zien zijn dat @Kai-ShockWave, @Leontjuuh-gta en @Venzio. Knap hoor.

Of toch niet? Nee. Deze heren hebben namelijk pas voorspeld toen Brazilië al zeker was van de finale en dus toen het toernooi al bijna was afgelopen. Dapper hoor! :7

(Dank aan PatrickW voor het uitzoeken daarvan...)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal het ook niet veranderen. :7

Overigens zat Jesperkaj er vanaf begin af aan niet ver naast. Heeft geen geluk gehad.

Overigens is dit de eerste keer dat Spanje met meer dan 3 doelpunten verschil verliest sinds 1985!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het in de chat en hier al vaak geroepen, alleen de poll niet ingevuld..

En waarom dan op het eind pas stemmen? Bovendien: je hebt het nergens in dit topic al eerder geroepen, blader maar terug :7

Ik had ook Brazilië.

Nee. Je hebt net Brazilië ingevuld :puh:

Al die kinderen weer op het veld, ik heb daar zo'n bloedhekel aan. Donder toch op zeg. Die hebben er geen reet mee te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het in de chat en hier al vaak geroepen, alleen de poll niet ingevuld..

En waarom dan op het eind pas stemmen? Bovendien: je hebt het nergens in dit topic al eerder geroepen, blader maar terug :7

Ik had ook Brazilië.

Nee. Je hebt net Brazilië ingevuld :puh:

Al die kinderen weer op het veld, ik heb daar zo'n bloedhekel aan. Donder toch op zeg. Die hebben er geen reet mee te maken.

Kan je ook terugkijken in de chat? Weet het zeker hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in de chat alle landen, zelfs Tahiti!, genoemd als potentiële winnaar. Zit ik ook zeker goed en kan ik nu nog even stemmen op Brazilië!!

Wat een mooie wedstrijd! Helaas maar tot de 70ste minuut gezien, maar heb zeker genoten!

Wat vonden jullie van Kuipers? Goed gefloten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in de chat alle landen, zelfs Tahiti!, genoemd als potentiële winnaar. Zit ik ook zeker goed en kan ik nu nog even stemmen op Brazilië!!

Wat een mooie wedstrijd! Helaas maar tot de 70ste minuut gezien, maar heb zeker genoten!

Wat vonden jullie van Kuipers? Goed gefloten?

Had strenger mogen optreden tegen het 3 keer neerhalen van een doorgebroken speler.

Link to comment
Delen op andere websites

Leek me meer geluk dan wijsheid om die bal zo over te werken, maar desondanks wel een heldenactie natuurlijk puh2.gif

Als je de herhaling bekijkt kan je niet twijfelen; het was geluk.

Ik heb slechts 10-15 minuten van de wedstrijd gezien, dus ik kan geen algemeen oordeel vellen. Ik gun het Brazilië wel. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eigenlijk nooit durven denken aan het begin van dit toernooi dat Brazilië deze prijs mee naar huis ging nemen.

Ze hebben natuurlijk wel goeie spelers, maar ik dacht eigenlijk dat ze als ploeg nogal matig waren. (net zoals Frankrijk en Engeland)

Ik had stiekem wel gehoopt dat Italië de Confederations Cup ging winnen, jammer dat ze in de halve finales eruit gingen tegen Spanje door penalty's. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Had strenger mogen optreden tegen het 3 keer neerhalen van een doorgebroken speler.

Een gele kaart vond ik bij de eerste keer gerechtvaardigd, want ik betwijfel of Neymar die bal gehaald had. De overtreding van Ramos had wel met rood bestraft kunnen worden (typische overtreding weer van 'm), want Oscar kon zo doorlopen richting Casillas.

Had het niet verwacht, maar Spanje werd echt helemaal weggespeeld (joepie icon_mrgreen.gif). Brazilië is een terechte winnaar, en ik denk dat Neymar ook erg tevreden terug kan kijken op dit toernooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...