Jump to content

Welke GTA was jouw eerste GTA?


Dotz

GTA  

116 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA was jouw eerste GTA?

    • Grand Theft Auto
      15
    • GTA: London 1969/1961
      0
    • GTA2
      18
    • Grand Theft Auto III
      23
    • Grand Theft Auto Vice City
      27
    • Grand Theft Auto Advance
      0
    • Grand Theft Auto San Andreas
      21
    • Grand Theft Auto Liberty City Stories
      2
    • Grand Theft Auto Vice City Stories
      2
    • Grand Theft Auto IV
      2
    • Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned
      0
    • Grand Theft Auto The Ballad of Gay Tony
      2
    • Grand Theft Auto Chinatown Wars
      3
    • Ik heb nog nooit een GTA-game gespeeld.
      1
    • Grand Theft Auto V
      0


Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    4

  • Guardian1980

    3

  • Tommie59

    2

  • KoningJesper

    2

Ik ben gewoon keurig met Grand Theft Auto begonnen, het allereerste deel dus. We hadden vroeger een cd-rom, Crazy Race, met demo's van allerlei racespellen en blijkbaar werd GTA daar ook toe gerekend. 300 seconden kon je het dan spelen, waarbij je dus 1 á 2 van de telefoonmissies bij het park kon doen. Op een gegeven moment wilde ik wel meer, en inmiddels was GTA 2 ook al uit en ging ik naar de winkel om die te halen. Echter, die bleek uitverkocht, maar een pakket met Grand Theft Auto én London 1969 was er nog wel. Tien gulden, het was het absoluut waard :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, mijn account ook nog maar eens onder het stof vandaan gehaald.. :) Mijn eerste GTA was III, moet begin 2003 zijn geweest. Ik ontdekte het spel dankzij mijn neef en even later ben ik het zelf gaan halen in de winkel, moest het gewoon hebben! Begreep in het begin wel maar weinig van, en ook bij een vriend van me stond GTA III toen bekend als ' Het spel waar je hoertjes mee oppikt' :puh: GTA San Andreas kreeg ik een jaar later en speelde ik al een stuk serieuzer, later volgde nog de Stories, IV + de Episodes en Vice City (omdat die me gewoon te epic leek om niet te hebben :puh: ). Nu nog precies 3 maandjes wachten tot de volgende klepper :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste Grand Theft Auto is deeltje 2 (Grand Theft Auto 2). Ik was nog behoorlijk jong maar het was zeker wel leuk, veel missies kwamen er niet van maar de civilians, ja.. daar zijn er niet veel van over..

Ik heb toen (na een aantal jaren) een duo-box met GTA: 3 en GTA: Vice City gekocht en ze beide een flink aantal uren gespeeld en beide ditmaal succesvol. Ik kreeg voor mijn verjaardag (op release) een PlayStation 2 met GTA: San Andreas erbij, mijn favoriete GTA, en zelfs nu speel ik het spel nog (SA-MP). Na San Andreas heb ik de rest bij release gekocht (behalve CW).

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste GTA die ik gespeeld heb was GTA2, bij een schoolvriendje thuis. Om en om speelden we. Als de één wasted/busted was, dan mocht de ander weer. GTA III was de eerste GTA die voor mij gewoon thuis te spelen was, vlak daarna kwam ook Vice City. San Andreas had ik wel direct na de PC-release. Daar ben ik destijds ook aan begonnen, maar om wat voor reden dan ook ben ik midden in het spel gestopt en pas maanden later heb ik het spel uitgespeeld. GTA IV heb ik gekocht bij m'n eerste 360 (najaar 2008) en die heb ik tijdens een actie op steam ook nog 'ns voor de PC aangeschaft. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

De oudste Grand Theft Auto die ik heb gespeeld is Grand Theft Auto London (als ik me goed kan herinneren) bij iemand anders zijn huis. Mijn eerste Grand Theft Auto die ik op dit moment heb is GTA III, nooit zelf uitgespeeld. Ben wel is van plan om dat is nonstop te doen! :koffie:

Link to comment
Delen op andere websites

Toch nog redelijk wat "van het eerste uur"-tjes hier! :D Grand Theft Auto was mijn eerste. Mijn vader kon in de jaren '80 / '90 van alles krijgen op nieuwste PC-gebied via z'n werk "voor weinig", dus hadden over het algemeen een redelijke high end PC staan. Toch was ik geen "gamer" zoals je die nu hebt, en ook niet zoals je die toen (schaars, maar ze bestonden!) had. Ik mocht af en toe een spelletje doen op die eerste PC die we hadden, maar dat was zeer beperkt en vooral DOS games op Windows 3.11. :puh:

De PC erna was een betere (Win95) en toen er daarop ergens in '98 weer een nieuwe volgde fixte m'n pa via een collega een hele stapel al dan niet gekopiëerde games. GTA zat daar ook tussen, en dat werkte aanstekelijk. Toen GTA2 uitkwam ook dat deel gespeeld, toen overgestapt naar NFS en pas later GTA herontdekt na de komst van VC. III speelde ik geloof ik pas na VC, zal een bundel aanschaf geweest zijn. (of was dat nu later toen ik de xbox-versies kocht? :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben begonnen met GTA Vice City. Dit speelde ik als eerste bij een vriend van mij. Ik was toen denk ik een jaar of 9 a 10. Ik was dan ook meteen verkocht. Zoveel vrijheid had ik nog nooit in een game gehad. Daarna nog San Andreas bij mijn neef gespeeld. Eerste GTA die ik echt zelf speelde met verhaallijn was San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...