Jump to content

Jouw mooiste GTA moment


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    3

  • Dotz

    2

  • JJ-B

    2

  • .PhoeniX.

    2

  • 3 weken later...

De moment dat ik GTA IV in mijn handen had, dat ik al die trailers had gezien en die graphics vond ik toen zo prachtig. Dat ik meteen het ging spelen, nu na vijf jaar lang wachten hoop ik dat hetzelfde te hebben met GTA V, dat maakt een game voor mij mooi.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Het op 100% uitspelen van deeltje IV. Hoe vaak ik deel III, VC, SA, LCS en VCS ook gespeeld heb, dat was me nog niet eerder gelukt. Ook bij TLAD en TBOGT heb ik die mijlpaal nog steeds niet bereikt. Er zijn altijd wel wat stuntjumps, hidden packages etc. die ik niet voor elkaar krijg of weet te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk een moeilijke keuzen. Want ik had (ergens uitgeleend met de gevolgen nadien...) Grand Theft Auto Double pack gekregen als Kerstmis cadeau.

Uiteindelijk begonnen met Vice City, waar het rijden naar Ocean View Hotel echt een moment is die ik nooit ga vergeten :)

xbox_grand_theft_auto_double_pack_gta_3__gta_vice_city_the_xbox_collection_content.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Mooiste moment komt van GTA III. Op het moment dat je beseft dat je door een spel niet meer bij het handje wordt vast gehouden en je zelf doen en laten kan wat je zelf wilt. Vanaf dat moment ik heb geen enkele GTA game gemist en nog steeds heb ik het zelfde gevoel. FREEDOM

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik het hoesje van Vice City openmaakte en in de playstation 2 deed :). Had bij vriendjes het wel gespeeld, maar lreeg het nunzelf van me vader. Was helemaal blij :D super haha. Direct die avond gespeeld.

Of idd ergens rijden in Vice City en dan Emotion 98.3 op en Crocketts Theme :) :). Mooie tijden... Mooie momenten.

Bewerkt: door Faex
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Toevallig is mijn mening totaal veranderd door GTA V, maar mijn mooiste herinnering van deze game is dat ik eindelijk het poppetje mocht besturen, na zoveel jaar wachten, wachten en wachten.. Kreeg ik eindelijk die game in mijn handen. Ook dat moment dat ik het geluid hoorde, de installatie begon.. Zal het nooit meer vergeten.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...

Lang lang geleden en praat ik alweer in het jaar 1997 speelde ik al diverse spellen zoals race spellen onder andere A2 racer bijvoorbeeld en ik was toen zelf 10 jaar. Buiten gamen voetbalde en speelde ik met vriendjes toen en klaagde ik wel is over games en ik wilde graag een game hebben waar je is een keer uit je auto kan stappen en dat je kan lopen op straat.

Toen op een zekere dag mijn buurjongen aan de deur stond en zei tegen mij, ik heb een game die moet je echt zien. Dus daarna met hem meegelopen en zag op zijn computerscherm GTA staan met een Amerikaanse vlag en je kon kiezen uit diverse namen. Daarna startte we met Liberty City en liet hij mij even zien wat je allemaal in dit spel kon doen. De rest is geschiedenis dit was de beste GTA moment ooit je kon in en uitstappen, wapens pakken en schieten en ja als je het bont maakte kreeg je de politie achter je aan. Ook kon je missies doen maar rond de leeftijd van 11 is je Engels nog niet zo goed ontwikkeld dat je het allemaal kon begrijpen dus missies dee ik nooit. Wat ik nog wel weet nu is dat als je begint in Liberty city je snel naar voren moet lopen en je gelijk al een Viper kan bemachtigen. Wat een prachtgame was dit voor die tijd echt top gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste keer dat ik GTA SA opende.

Ik had het gekocht. Ik installeer het. Ik open het.

Eerst dacht ik dat dat helemaal geen GTA was, ik had er al veel filmpjes van gezien dus ik vond het raar.

Plots had ik door dat het wel GTA was en ik kon gewoon niet meer stoppen met spelen.

Leuke momenten... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...