Jump to content

Welke GTA heeft de beste eindmissie?


Phoenyxar

Eindmissie's!  

61 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA heeft de beste eindmissie?

    • GTA 2
      0
    • GTA 3 - The Exchange
      3
    • GTA VC - Keep Your Friends Close
      7
    • GTA SA - End of the Line
      25
    • GTA Advance - Freedom Flies
      0
    • GTA LCS - The Sicilian Gambit
      1
    • GTA VCS - Last Stand
      1
    • GTA IV - A Revenger's Tragedy
      3
    • GTA IV - Out of Commission
      8
    • GTA TLaD - Get Lost
      4
    • GTA TBoGT - Departure Time
      4
    • GTA CTW - Salt in the Wound
      0
    • GTA V - Something Sensible
      0
    • GTA V - The Time's Come
      0
    • GTA V - The Third Way
      5


Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    4

  • FcUtreg4Life

    2

  • _Night-Men_

    1

  • GuitarGuy666

    1

  • 1 year later...

Bump. Ik vond The Third Way (GTA V) 'n hele spannende, leuke missie met een belangwekkende einde. Het leek wel dat je specifiek in deze missie

al je aartsvijanden ging vermoorden waar je voor de tijd erg véél mee te confronteren kreeg. Dat maakt 'm volgens mij erg speciaal én van het feit

dat The Third Way meteen één van de langste missies is. En m'n voorkeur gaat het liefst naar grote missies, daar zit gelijk ook meer diepgang in

waardoor je meer van 't verhaal meekrijgt. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Lastig, twijfel tussen SA en TBoGT. San Andreas is natuurlijk erg gaaf omdat het een behoorlijk lange missie is waarin je een hele hoop moet doen; pand in, killen, pand uit, auto rijden. Al vind ik de plek niet heel goed uitgekozen. In TBoGT word lekker laten zien hoe Ghetto de game is. Lekker een hele kermis naar de klote schieten im wat drugs te verwoesten en daarna een volledige jet opblazen. Ik kies denk ik voor TBoGT.

Link to comment
Delen op andere websites

De eindmissie van San Andreas is natuurlijk legendarisch, onder andere door de duur en de daarmee samenhangende moeilijkheidsgraad en vereiste concentratie. De laatste missie van GTA V is qua impact dan weer indrukwekkend. Uiteindelijk zou ik - denk ik - voor San Andreas kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de eind missie van San Andreas de beste eind missie

Hij is mooi, moeilijk en zeer uit dagend je moet er echt bij gaan zitten wil je die missie in 1 keer gaan willen halen

De eind missie van van GTA V is ook heel mooi alleen is heel veel schieten en vind ik zelf niet echt heel erg moeilijk

Link to comment
Delen op andere websites

In de praktijk is dat het ook wel, afhankelijk van hoe je speelt natuurlijk, maar het voelt toch aan als enkele grote en kleine missies bij mekaar.

Of men het dan had moeten opsplitsen... goh, dan voelt het toch minder een geheel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Deze optie was niet zo heel moeilijk. Ik moet zeggen dat de eindmissies zoals die uit GTA IV en GTA San Andreas goed in elkaar zaten. Bij GTA V kwam er echter een andere dimensie in voor. Je switcht tussen meerdere personages en de opdrachten zelf waren wel leuk. Vind het eigenlijk wel een grappige keuze van mijzelf, omdat ik de verhaallijn niet zo interessant vond, maar dus de eindmissie wel het beste vond van allen. De andere twee opties uit GTA V vond ik daarentegen weer niet zo interessant, een protagonist killen vind ik een beetje een rare gedachte.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de eindmissie van GTA San Andreas erg leuk. De doelen waren ook wel leuk, en dat was om Big Smoke en Tenpenny uit de weg te ruimen. Ook het einde waar Tenpenny in een verkeersongeluk overlijdt is wel grappig en zeker memorabel. :)

Link to comment
Delen op andere websites

The Third Way is samen met Last Stand echt een waardeloze eindmissie. R* had geen zin meer in de verhaallijn en bolt heel de game maar af in één missie. Qua opzet is die van San Andreas het beste, een van de weinige vanzelfsprekende dingen in dat verhaal :7 Het is op zich wel lastig. Ik heb graag dat de laatste missie het verhaal voor goed afsluit, en eigenlijk vrij weinig GTA's doen dat goed. Eigenlijk alleen IV was voor mij een afsluiting waar ik tegen mezelf kon zeggen "Goh, dat hebben we even goed gedaan". Niko's verhaal was voorbij, hij had geen (levende) vijanden meer en Roman en Mallorie krijgen een kind, een klein lichtpuntje in een verhaal vol verraad en doodslag.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Best een lastige vraag. Ik denk dat ik ga voor Get Lost. De motorbende die met veel geweld de gevangenis binnenstormt om een ''broeder'' te doden is gewoon bruut. Met de eindscène erbij is het voor mij een mooie afsluiter van een verhaal.  

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...