Jump to content

Welke GTA heeft de beste eindmissie?


Phoenyxar

Eindmissie's!  

61 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA heeft de beste eindmissie?

    • GTA 2
      0
    • GTA 3 - The Exchange
      3
    • GTA VC - Keep Your Friends Close
      7
    • GTA SA - End of the Line
      25
    • GTA Advance - Freedom Flies
      0
    • GTA LCS - The Sicilian Gambit
      1
    • GTA VCS - Last Stand
      1
    • GTA IV - A Revenger's Tragedy
      3
    • GTA IV - Out of Commission
      8
    • GTA TLaD - Get Lost
      4
    • GTA TBoGT - Departure Time
      4
    • GTA CTW - Salt in the Wound
      0
    • GTA V - Something Sensible
      0
    • GTA V - The Time's Come
      0
    • GTA V - The Third Way
      5


Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    4

  • FcUtreg4Life

    2

  • _Night-Men_

    1

  • GuitarGuy666

    1

Ik heb me het meest vermaakt met The Exchange van GTA 3. Hoewel dit niet mijn eerste eindmissie was (Keep Your Friends close en End of the Line waren eerder voor mij) viel hier toch alles op zijn plaats. De sfeer van de game, de uitdaging van de missie zelf en de setting van de eindmissie (The Dam). Ook het mysterieuze schot aan het eind van de game vind ik mooi en dat het nog steeds een mysterie is op wie (en door wie) het schot gelost is. En natuurlijk het afsluiten met een radio fragment geeft toch wel iets extra's voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een eindmissie moet naar mijn mening de climax zijn van het verhaal en daarbij hoort ook het naar boven komen van onthullingen en variatie van terrein en actie.

Ik vind de eindmissie van IV toch wel het beste en dan met name revenge, omdat de aanwezigheid van Roman in de annihilator toch wel geniaal was en het is nu eenmaal episch als de antagonist je van ver ziet aankomen en zich zo goed mogelijk bewapent.

De eindmissie van VCS vindt ik daarna het beste, omdat Vic, nadat Louise in zijn armen sterft, met wraakgevoelens achter z'n antagonisten aangaat in een Hunter

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Die van Vice City en Gta Iv vind ik sterk.. Tussen die twee kies ik toch VC. Maar de beste/mooiste/sterkste vind ik wel die van Sam Andreas :) vond ik toen heel indrukwekkend verhaal en heel mooi/sterk einde. :);)

Bewerkt: door Faex
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond GTA 4's einden veruit de sterkste. Bij de rest voelde het als een soort ultimate victory (vooral bij SA), waar het bij GTA 4 veel dieper ging: ik weet nog dat mijn hart een stukje naar beneden viel toen Kate doodging.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb voor End of the Line van SA gestemt, simpel gwn omdat het een uitdagend eindstuk is en een geweldige afsluiting van een geweldig spel. Ik vind die van GTA Vice City ook wel geweldig dus die komt bij my op een 2de plek alleen daar was ik zo mee klaar en vond het echt TE simpel. Myn nummer 3 is toch wel die van GTA Vice City Stories, gewoon simpel weg omdat ie een mooi einde maakte aan het verhaal. Van GTA Liberty City Stories vond ik toch wel echt de zwakste. Dat kwam omdat ik het opmerkelijk raar vond dat je een paar Sicillians moest killen die ik haast niet in het verhaal heb gezien, en daarna nog eens ene Massimo Torini die ook haast niet met het verhaal had temaken, dus het was gewoon een missie die niet eens over het verhaal ging na myn gevoel. De twee van GTA IV vond ik ook uitdagend en op een moeilijk niveau vooral toen met in die helicopter komen ik was toen iets van 10x bezig om hem tehalen daardoor omdat ik tesloom drukte maar ik vond hem opzich niet echt heel erg leuk vergeleken met anderen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Bumpje! :3

Ik heb de 3 laatste missies van GTA V toegevoegd. Ik vind The Third Way eerlijk gezegd een geweldig epische missie, het is de belichaming van wat een laatste missie moet zijn en voelt ook zo aan. De sfeer en setting zijn goed en het is gewoon een prachtig einde voor het spel, op een zeer filmische wijze. Ik twijfel tussen Out of Commission en The Third Way nu...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...