Jump to content

Welke GTA speel jij momenteel?


GuitarGuy666

Welke GTA speel jij momenteel  

50 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke gta speel jij momenteel?

    • Grand theft auto
      0
    • Grand Theft Auto 2
      0
    • Grand theft Auto London
      0
    • Grand Theft Auto 3
      2
    • Grand theft auto Vice City
      1
    • Grand Theft Auto San Andreas
      12
    • Grand Theft Auto Advance
      0
    • Grand theft auto libert city stories
      1
    • Grand theft auto vice city stories
      0
    • Grand theft auto IV
      8
    • Grand theft auto Chinatown Wars
      1
    • Grand theft auto IV: the lost and damned
      4
    • Grand theft auto IV: balad of gay tony
      3
    • Geen
      8
    • Grand Theft Auto V
      10


Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • myron.b

    4

  • xCrazyShotgun

    4

  • GuitarGuy666

    3

  • FcUtreg4Life

    3

Ik speel Gta Sa nog weleens. Ik zoek dan naar een Infernus en die doe ik in m'n garage, ook wil ik nog alle kleding kopen en ook nog in elke garage een Nrg500 doen. :puh: En soms speel ik een save-game van het forum. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Op het moment staat gamen, en daarmee ook GTA, op een laag pitje. Drukte i.v.m. met de zomer, het werk, vakantie vieren en simpelweg dingen die leuker zijn bij zo'n lekker zonnetje hebben er toe geleid dat ik op het moment zelden game. Als ik al game dan is dat snel een potje Mortal Kombat, PSASBR, FIFA of een dergelijke game met een kameraad op de bank!

Link to comment
Delen op andere websites

Speel momenteel The Ballad of Gay Tony. Maar da's ook niet meer dan een beetje rondcruisen, eerlijk gezegd. De lol is er gewoon totaal van af. Maar over enkele maandjes kunnen we weer volop gaan genieten van GTA V! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Momenteel houd ik me vooral bezig met het verzamelen van de speciale voertuigen in GTA San Andreas. Ondertussen probeer ik het spel ook voor de volle 100% uit te spelen. Daarnaast speel ik ook nog bijna dagelijks GTA Vice City en GTA III, voornamelijk vanwege de forumsavegames, maar ook om een aantal records in de recordboeken te verbreken.

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit moment speel ik geen GTA, maar ben ik een post aan het schrijven op GTAForum :7 Verder zit op dit moment LCS in mijn PSP; ik heb de verhaallijn uitgespeeld, ben nu bezig alle extra's te halen voor de 100%.

Link to comment
Delen op andere websites

Op het moment speel ik twee GTA's: The Lost and the Damned en San Andreas.

Ik heb nog nooit een GTA voor 100% uitgespeeld, en ik heb besloten om dat deze zomervakantie eens te proberen. Aangezien The Lost and the Damned mijn favoriete GTA-titel is, en bovendien niet zeer uitgebreid is wat betreft missies, zijmissies en collectables, heb ik besloten om die als eerste GTA uit te spelen voor de volle 100%.

Daarnaast start ik zo af en toe GTA San Andreas op, om bijvoorbeeld een vraag te bedenken voor de SA Quiz, een missie te spelen voor de Forum-Savegame of om gewoon eens een missie te spelen omdat ik er zin in heb. Bovendien speel ik graag MTA. San Andreas is voor mij zo'n game die eigenlijk nooit verveelt, hoe en hoe vaak je het ook speelt.

Ten slotte ben ik van plan om deze vakantie de eerste GTA, Grand Theft Auto, eens serieus te spelen. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen. :)

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Een paar weken terug was dit duidelijker, toen speelde ik TLaD, maar nu ben ik vooral met andere dingen bezig. Dan zam de GTA die ik momenteel aan het (her)spelen ben toch wel Vice City zijn. Heb die game nog nooit uitgespeeld zonder cheats. Zo 7 jaar nadat ik het nog eens heb gespeeld vraag ik me eigenlijk ook af waarom ik er ooit cheats voor gebruikte.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...