Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Savegame aanvraag

Op verzoek van RonaldVC en aangezien er de laatste tijd veel savegames worden aangevraagd heb ik dit topic geopend. Wanneer een bepaalde missie echt niet wil lukken, dan kun je je savegame hier plaatsen om zo iemand anders de gelegenheid te geven de missie voor je te halen.

Je savegame posten doe je als volgt:

Je gaat naar Mijn documenten --> GTA Vice City User Files. In deze map tref je je savegames aan, in de vorm van GTAVC.sfx.b (x = getallen 1 t/m 8 ):

gallery_125040_232_2287.jpg

Kies de juiste savegame. Dit kun je zien aan het getal in je savegame: dit duidt de slot aan, de plaats in de lijst van de savegames. Zie ook dit screenshot:

gallery_125040_232_1391.jpg

Als je in dit geval The Party wilt gebruiken voor dit topic, moet je dus slot 2 hebben. Dit is logischerwijs dan het bestandje GTAVCsf2.b in je GTA Vice City User Files map.

Nu je je savegame gevonden hebt, moet je 'm uploaden. Dit is niet het moeilijkste klusje en kan gewoon via het forum.

Als je bij Nieuw bericht plaatsen op Meer opties klikt, zie je onderaan de optie Bestanden bijvoegen staan. Je drukt op Bestand kiezen, kiest je savegame uit en je drukt op Dit bestand bijvoegen. Vervolgens is je savegame als het goed is bijgevoegd, en kunnen andere mensen je savegame downloaden en spelen. :)

Het downloaden en spelen van een savegame is een stuk makkelijker: je downloadt de savegame, je plaatst 'm in de GTAVC User Files (zorg ervoor dat je savegame een vrij slot beslaat: je kunt het slot in je savegame veranderen door simpelweg het getal te veranderen) en als het goed staat-ie dan in je GTA Vice City.

Opmerkingen:

  • Probeer het eerst zelf, voordat je hulp vraagt.
  • Tips voor missies kun je vinden op WikiGTA.
  • Ga niet cheaten op 's anders savegame wanneer diegene dat niet wil.
  • Ook geen andere rottigheid op iemands anders save game uithalen.
  • Blijf ontopic, alleen savegame aanvragen en -antwoorden, svp.
  • Aanvullende uitleg/regels.

Het gebruiken van ontvangen savegames is op eigen risico!

(En ja, deze tekst is schaamteloos gekopieerd van het GTA SA save-game aanvraag topic. ^_^)

Bewerkt: door Foreigner97
Update & tags
Link to comment
Delen op andere websites

Lantyz ik heb een tip je hoeft je save game niet te uploaden op rapidshare je kunt hem ook gewoon in de bijlage doen... Das sneller.

Edit: Ik post meteen even mijn eigen save game....

Wil iemand aub de missie The Job van de Malibu voor mij uitspelen, ik heb t echt geprobeerd maar steeds word Phil doodgeschoten...

Je start meteen bij de Malibu, als je hem gehaald hebt kun je hem gewoon weer opslaan bij de dichtsbijzijnde save punt....

Bewerkt: door Lance Dance
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal het even proberen, Lance Dance. Ik edit zo...

Edit: Gehaald!

Beloning: $ 50.000,-

Ken Rosenberg heeft gebeld. Hij zei dat er problemen waren bij de Printworks en dat je moest komen. Volgens mij kun je daar nu 'Cap The Collector' doen.

Ik heb het spel bewaard bij Sunshine Auto's, dus het is niet zo ver rijden naar de Printworks.

NandroDavids

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal hem zo even voor je doen, Koopa! Ik edit zo...

Edit: Gehaald!

Beloning: Ik weet het niet precies, maar volgens mij krijg je ongeveer $ 8,- per ijsje, dus 50 x 8 = $ 400,-

De Ice Cream Factory is nu voltooid en er wordt nu $ 3.000,- gegenereerd bij de ingang van de fabriek.

NandroDavids

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Leo Teal, ik haal die van jou wel even, ik edit zo...

Edit: Hier is die van jou Leo Teal. Ik heb ze allebei gehaald.

Checkpoint Charlie: Beloning: $ 5.000,-

Er wordt nu steeds $ 2.000,- gegenereerd bij de Boatyard.

Ken Rosenberg heeft gebeld, je moet naar de Printworks komen, er zijn wat problemen daar.

Dildo Dodo: Beloning: $ 2.000,-

Je kunt nu de volgende missie van de Filmstudio's doen.

Ik heb gesaved bij de Filmstudio's en ik heb geen cheats gebruikt.

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Leo Teal, ik haal die van jou wel even, ik edit zo...

Edit: Hier is die van jou Leo Teal. Ik heb ze allebei gehaald.

Checkpoint Charlie: Beloning: $ 5.000,-

Er wordt nu steeds $ 2.000,- gegenereerd bij de Boatyard.

Ken Rosenberg heeft gebeld, je moet naar de Printworks komen, er zijn wat problemen daar.

Dildo Dodo: Beloning: $ 2.000,-

Je kunt nu de volgende missie van de Filmstudio's doen.

Ik heb gesaved bij de Filmstudio's en ik heb geen cheats gebruikt.

er is iets raars ik download de safegame en daarna plak ik hem in de map bij de andere safegames dan vraagt hij of ik het bestand wil vervangen dat doe ik en mijn hele safegame is weg gelukkig had ik een backup gemaakt van het oude bestand daarbij komt dat dit bestand 177kb is en de originele 198 kb

sorry dat ik zo moeilijk doe maar dit is de eerste keer dat ik dit doe

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb werkelijk geen idee hoe dit kan. Ik heb gewoon de missies gehaald, bewaard en als bijlage toegevoegd. :{

Ik weet niet hoe dit kan, misschien dat iemand anders het nog eens kan proberen?

Edit: Misschien komt het doordat mijn computer vandaag niet helemaal soepel loopt, anders probeer ik het nog wel een keer als de computer weer normaal doet. :cab:

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb werkelijk geen idee hoe dit kan. Ik heb gewoon de missies gehaald, bewaard en als bijlage toegevoegd. :{

Ik weet niet hoe dit kan, misschien dat iemand anders het nog eens kan proberen?

Edit: Misschien komt het doordat mijn computer vandaag niet helemaal soepel loopt, anders probeer ik het nog wel een keer als de computer weer normaal doet. :cab:

zou fijn zijn

greetz leo teal

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...