Jump to content
Joriz

GTA5 Collector's Edition nu al uitverkocht!


GTAGames.nl afbeelding
Sommigen hadden waarschijnlijk MrKwark zijn statusupdate deze week al gezien. Zijn pre-order van GTA5 Collector's Edition was volgens Bol.com "per ongeluk geannuleerd". Door een fout in het systeem van de webwinkel hebben ze zich waarschijnlijk gewoon verteld op het aantal exemplaren wat de webwinkel maximaal kon reserveren en dus zijn enkele bestellingen teruggedraaid.

De conclusie is dus dat Grand Theft Auto V Collector's Edition nu al is uitverkocht. Ook een betrouwbare bron bevestigt ons dat de Collectors Edition nu al in Nederland is uitverkocht (al hebben misschien enkele lokale gamewinkels nog wat pre-order-exemplaren). De bron kon ons ook melden dat de voorverkoop van Grand Theft Auto V niet te geloven hard loopt. We kunnen ons dus warm maken voor vele mensen die (weer) Grand Theft Auto gaan spelen.

Al is de Collector's Edition van GTA5 nu uitverkocht, de normale versie (met dubbelzijdige kaart) en de Special Edition (met dubbelzijdige kaart, blueprint-kaart en andere extra's) van Grand Theft Auto V zijn nog wel te reserveren bij je lokale gamewinkel of gewoon op internet in de vele webshops. Grand Theft Auto V komt uit op 17 september voor Xbox 360 en Playstation 3. Als fan ben je welkom op het GTAForum om alvast over GTAV te praten.

Goed nieuws (6 juli 2013): Alle klanten die voor 2 juli 2013 Grand Theft Auto V Collector's Edition bij Bol.com hebben besteld waarvan de bestelling per ongeluk is geannuleerd krijgen alsnog de Collector's Edition. De preorder van MrKwark is dus toch nog goed gekomen smile3.gif. Mensen die later hebben gereserveerd bij Bol.com kunnen helaas geen Collector's Edition meer krijgen, al zijn de andere edities nog wel beschikbaar. Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Zijn preorder van GTA5 Collector's Edition was volgens Bol.com "per ongeluk geannuleerd". Door een fout in het systeem van de webwinkel hebben ze zich waarschijnlijk gewoon verteld op het aantal exemplaren wat de webwinkel maximaal kon reserveren en dus enkele bestellingen zijn teruggedraaid.
Of dit helemaal klopt weet ik niet hoor. Ik had ook de mail ontvangen, daarna een kortingsbon twv 2,50 (wss voor de emotionele schade dit ik had opgelopen) en daarna een mail met een link waar ik hem kon bestellen. Mijn pre-order staat dus nog vast. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb zelf de Special Edition gepre-ordered, maar dat is al even geleden. Hoefde dus ook niet bang te zijn dat hij uitverkocht zou raken. Maar inderdaad balen voor degenen die er te laat bij zijn.

Wel opvallend dat de Collectors Edition zo goed verkoopt. Dacht dat de Special Edition eerder uitverkocht zou raken, omdat die wel extra's bevat maar niet zo duur is. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Of dit helemaal klopt weet ik niet hoor. Ik had ook de mail ontvangen, daarna een kortingsbon twv 2,50 (wss voor de emotionele schade dit ik had opgelopen) en daarna een mail met een link waar ik hem kon bestellen. Mijn pre-order staat dus nog vast. :)

Hier hetzelfde. Ik heb direct de collector's edition besteld toen die beschikbaar was bij bol.com voor de PS3 en kreeg dezelfde mail. Nu kregen we een mailtje met daarin een link dat we alsnog de editie konden bestellen en deze stond voor ons gereserveerd tot 1 september geloof ik. Ik heb nu nogmaals mijn pre-order geplaatst, maar nu wel mooi met 2,50 korting. Waarschijnlijk hebben ze gewoon echt een foutje gemaakt. Het nieuwsbericht klopt iig niet helemaal.

Voor zo ver ik kon zien is deze fout alleen gemaakt voor de PS3 versie. De xbox360 versie was nog gewoon te bestellen terwijl de PS3 versie toen ook uit de webwinkel verdwenen was.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De conclusie is dus dat Grand Theft Auto V Collector's Edition nu al is uitverkocht. Ook een betrouwbare bron bevestigd ons dat de Collectors Edition nu al in Nederland is uitverkocht (al hebben misschien enkele lokale gamewinkels nog wat preorder exemplaren). De bron kon ons ook melden dat de voorverkoop van Grand Theft Auto V niet te geloven hard loopt. We kunnen ons dus warm maken voor vele mensen die (weer) Grand Theft Auto gaan spelen.

Hoe betrouwbaar is die bron dan, dat je zo'n titel met nieuwsbericht kunt plaatsen?

Als het iemand is die toevallig bij een gameshopje werkt en het via-via heeft gehoord, dan zou ik 't niet zo serieus nemen aangezien dit niet erg betrouwbaar overkomt.

Heb je het first-hand van iemand binnen Rockstar Games Nederland, dan komen we al meer in de buurt ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...