Jump to content

Overige


.Timothy

Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    17

  • Tommie59

    13

  • _Night-Men_

    7

  • thebig

    6

Op deze screencap is te zien wat voor info er allemaal rechtsonderin komt te staan. Op zich weinig nieuws, maar er staat ook 83 days. Ik weet niet of dat al eerder te zien was, maar waar zou dat voor staan? Aantal dagen ingame gespeeld? Aantal dagen tot dé grote heist?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan dus huizen kopen shiny.gif, en misschien met winst verkopen?

Er is een kleding winkel die Ponsonbys heet en aan de Portola Drive ligt.

>>> Door Jesperkaj: Dubbelposten is niet nodig. Gebruik in het vervolg gewoon de Bewerken-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Noem me een materialist, noem me een shopverslaafde, maar ik vond het fragment waarin je Franklin van kleding ziet wisselen tof. Stuk meer mogelijkheden tot het customizen van de drie karakters dan in GTA IV, zo te zien. Voor velen misschien niet zo belangrijk, voor mij wel. Ik ben een sucker voor poppetjes aankleden, hehe. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Noem me een materialist, noem me een shopverslaafde, maar ik vond het fragment waarin je Franklin van kleding ziet wisselen tof. Stuk meer mogelijkheden tot het customizen van de drie karakters dan in GTA IV, zo te zien. Voor velen misschien niet zo belangrijk, voor mij wel. Ik ben een sucker voor poppetjes aankleden, hehe. :puh:

Ha, ik ook! Dat samen met tattoo's wordt geweldig. En ik ga zeker een Fuck Cops tattoo nemen 8)

De map is nu ook uitgewerkt voor de binnenkant van gebouwen.

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

De glazenwassers platformen komen terug :klap: .

En ik heb wel medelijden met de mensen die bij R* werken en alle straatnamen moeten verzinnen...

En het is op de ps 3(?) of de 4 gespeeld maar dat was denk ik al wel duidelijk.;)

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

De glazenwassers platformen komen terug :klap: .

En ik heb wel medelijden met de mensen die bij R* werken en alle straatnamen moeten verzinnen...

En het is op de ps 3(?) of de 4 gespeeld maar dat was denk ik al wel duidelijk. ;)

Over straten gesproken, de weg waar trevor over rijdt tijdens de achtervolging is de 68th highway.

Je ziet ook trevor nog in camo kleren als die gaat jagen.

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Noem me een materialist, noem me een shopverslaafde, maar ik vond het fragment waarin je Franklin van kleding ziet wisselen tof. Stuk meer mogelijkheden tot het customizen van de drie karakters dan in GTA IV, zo te zien. Voor velen misschien niet zo belangrijk, voor mij wel. Ik ben een sucker voor poppetjes aankleden, hehe. :puh:

Ook een hele verbetering in tegenstelling tot SA en IV. Daar ging kleren kiezen maar heel traag, daar irriteerde ik me altijd aan.

Die ramen van de auto zijn inderdaad wel realistisch gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...