Jump to content

Je eerste reactie!


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    7

  • Tommie59

    5

  • _Night-Men_

    3

  • SpacyColours

    2

Ik had al redelijk hoge verwachtingen, maar iets als dit had ik niet verwacht, het ziet er echt vet uit! En dan op het einde een stukje Multiplayer laten zien... oh ik kan niet meer wachten!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit met gemengde gevoelens. Enerzijds ben ik blij met alle mogelijkheden die het spel gaat bieden, anderzijds lijkt de besturing van voertuigen en het gebruik van wapens erg houterig te verlopen. Ik heb het schietsysteem van Max Payne trouwens nooit erg realistisch gevonden, past ook niet in een GTA-game vind ik. Daarnaast vind ik het erg jammer dat Rockstar de radar heeft veranderd. Is een stukje traditie dat zomaar verdwijnt. Nu goed, ik heb de game nog niet zelf gespeeld, wellicht oordeel ik dus iets te snel.

Link to comment
Delen op andere websites

Modderfokking vet, ik kan het niet anders verwoorden. Die dtails, die wagens, de flora en fauna, de customizing-mogelijkheden. Die abseil-scene waarin Franklin dekking geeft met een sniper (deed me overigens erg aan Smokin' Aces denken)

"Ladies and gentlemen, please don't make us waste all the work your plastic surgeons have been doing" _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Erg vet. Kan niet wachten. Ben waarschijnlijk wel een paar maand verder voordat ik alles heb gedaan :puh: Map is ook ontzettend groot. Stad, maar ook platteland. En dan nog een heel stuk woestijn en een enorme berg met daarachter nog een dorp :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit met gemengde gevoelens. Enerzijds ben ik blij met alle mogelijkheden die het spel gaat bieden, anderzijds lijkt de besturing van voertuigen en het gebruik van wapens erg houterig te verlopen. Ik heb het schietsysteem van Max Payne trouwens nooit erg realistisch gevonden, past ook niet in een GTA-game vind ik. Daarnaast vind ik het erg jammer dat Rockstar de radar heeft veranderd. Is een stukje traditie dat zomaar verdwijnt.

Ik heb hetzelfde als Svenie. Ik vind gameplay trailers altijd wat dubbel. Ik weet niet wat ik er aan heb, want ze tonen in feite niet té veel nieuws en een trailer kan je nooit hetzelfde gevoel geven als het spelen van het spel zelf. RDR was daar een goed voorbeeld van. Nou ja, ik wacht wel gewoon rustigjes op de game. Had deze keer geen wow-gevoel zoals anders. Ik heb het niet op gameplay trailers zoals ik al zei.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is echt ongelooflijk hoeveel features erin zitten en ook hoe uitgebreid die zijn. Ik had bijvoorbeeld nooit verwacht dat er een uitgewerkt beurs- en vastgoedsysteem in het spel zou zitten. Dat is echt ongelooflijk. Kan je zeker je geld aan kwijt.

De HUD vind ik heel raar. Health, armor en special ability in één balkje steken? Vind het nogal wat weggepropt

Daarnaast vind ik het erg jammer dat Rockstar de radar heeft veranderd.

En natuurlijk ook de radar, maar ik blijkbaar kan je via settings de oude vertrouwde ronde radar instellen. Daar maken ze dus weer puntjes goed, bij R*.

De graphics verwarren mij op een of andere manier. Bij sommige stukken in de game play ben ik echt heel enthousiast over wat graphics betreft. Kijk naar het begin van de game play: echt ongelooflijk. Op andere momenten denk ik dan weer: dit kan veel beter. Dat zou je toch niet verwachten, ofwel zijn graphics goed ofwel slecht, ik vind het dan heel verwarrend dat het een mix lijkt bij momenten. Hopelijk is dit anders in het spel zelf.

anderzijds lijkt de besturing van voertuigen en het gebruik van wapens erg houterig te verlopen.

En als laatste dit natuurlijk. Hopelijk is dit maar een impressie en wordt het aangepast.

Link to comment
Delen op andere websites

Top! Overtreft voorlopig mijn verwachtingen. Die twee missies zien er al zeer goed uit. Vooral die met de helikopter. Alle sporten die je kan doen zijn ook geweldig. Ik keek al uit om met de racefiets door de bergen te gaan en nu zie ik dat als een sport in de game zit ben ik al helemaal blij.

Enige waar ik nog geen echt lekker oordeel over kan geven is dat schakelen tussen de 3 (4?) personages. Daar wil ik toch eerst zelf mee aan de slag kunnen. Maar voorlopig ziet het er goed uit. Laat maar komen die game!

Link to comment
Delen op andere websites

Jizzed my pants na 30 seconden, het ziet er echt heel vet uit, en dan hebben ze ook nog 2 maanden om het verder te perfectioneren. Ik neem de 17e een weekje vrij van de wereld en ga op vakantie naar Los Santos en omstreken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...