Jump to content

Personages


.Timothy

Recommended Posts

Rond 2:08 en 2:20 komen de stats van de drie personages voorbij. Onderin staat ook 83 days, wellicht dat we op dat moment 83 dagen (ingame) in de het spel zitten?

SKILLS_zps1bb3bf43.jpg

Van links naar rechts: Franklin, Michael, Trevor.

Link to comment
Delen op andere websites

Trevor kent blijkbaar een vrouwelijke bounty hunter. (wat je zelf ook kan doen) En er zijn een soort hulpjes bij je heists o.a.: Eddie Toh, Gustavo Mota en Paige Harris.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het opvallend dat Trevor meer strength heeft dat Franklin, het is goed mogelijk dan hier niet het fysieke mee wordt bedoeld, maar nog steeds vreemd. Stamina is dan wel het hoogst bij Franklin, ben benieuwd wat de reden is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het opvallend dat Trevor meer strength heeft dat Franklin, het is goed mogelijk dan hier niet het fysieke mee wordt bedoeld, maar nog steeds vreemd. Stamina is dan wel het hoogst bij Franklin, ben benieuwd wat de reden is.

Misschien omdat hij jonger is of meer heeft getraind?

Link to comment
Delen op andere websites

Onderin staat ook 83 days, wellicht dat we op dat moment 83 dagen (ingame) in de het spel zitten?

Als je goed kijkt en ook andere screencaps bekijkt dan zie je op de achtergrond van '83 days' een silhouet van een hoofd. Het zou kunnen zijn dat er over 83 dagen een vierde character vrijgespeeld wordt (of zich bij het verhaal mengt)?

Het lijkt misschien onwaarschijnlijk, maar dat is het enige logische wat ik er verder uit kan halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het opvallend dat Trevor meer strength heeft dat Franklin, het is goed mogelijk dan hier niet het fysieke mee wordt bedoeld, maar nog steeds vreemd. Stamina is dan wel het hoogst bij Franklin, ben benieuwd wat de reden is.

Ik geloof dat die dingen variabel zijn, dus dat wel helemaal niets zeggen. Wat mij vooral opviel bij dit, is dat Franklins stealth lager ligt dan die van Trevor. Je zou toch denken dat zo'n psychopaat niet al te voorzichtig is.

Ik denk niet dat er in een aantal dagen characters vrijgespeeld worden, dat silhouet toont gewoon ofwel dat dat het scherm is om over te schakelen naar een ander character ofwel is het de bedoeling dat dat een short cut naar multiplayer wordt.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Onderin staat ook 83 days, wellicht dat we op dat moment 83 dagen (ingame) in de het spel zitten?

Als je goed kijkt en ook andere screencaps bekijkt dan zie je op de achtergrond van '83 days' een silhouet van een hoofd. Het zou kunnen zijn dat er over 83 dagen een vierde character vrijgespeeld wordt (of zich bij het verhaal mengt)?

Het lijkt misschien onwaarschijnlijk, maar dat is het enige logische wat ik er verder uit kan halen.

Er is in het begin gezegd dat het ging om een online personage, je avatar. Er zijn twee mogelijk heden, of het is de 83ste dag in singelplayer (offline) of het is de vooruitgang van Grand Theft Auto Online waarbij dan blijkbaar in dagen wordt gerekend. Dit doen ze momenteel ook In The Last of Us. Naar mijn ervaring een topper!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het opvallend dat Trevor meer strength heeft dat Franklin, het is goed mogelijk dan hier niet het fysieke mee wordt bedoeld, maar nog steeds vreemd. Stamina is dan wel het hoogst bij Franklin, ben benieuwd wat de reden is.

Misschien omdat hij jonger is of meer heeft getraind?

Ik bedoel het juist andersom, je kan zien dat Trevor meer strength heeft dan Franklin, die juist jonger en meer afgetraind is.

Ik vind het opvallend dat Trevor meer strength heeft dat Franklin, het is goed mogelijk dan hier niet het fysieke mee wordt bedoeld, maar nog steeds vreemd. Stamina is dan wel het hoogst bij Franklin, ben benieuwd wat de reden is.

Ik geloof dat die dingen variabel zijn, dus dat wel helemaal niets zeggen. Wat mij vooral opviel bij dit, is dat Franklins stealth lager ligt dan die van Trevor. Je zou toch denken dat zo'n psychopaat niet al te voorzichtig is.

Tja, als al die dingen variabel zijn is het een geheel andere zaak, maar dat zou betekenen dat ook de stealth kan variëren. Daarbij kan ik me voorstellen dat ook Franklin lichtelijk roekeloos kan zijn, maar het klinkt niet logisch als dat bij hem meer het geval zou zijn dan bij Trevor. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Het kan gewoon getraind worden zoals al gezegd was. Als je de hele dag met Trevor aan het rondrennen bent zullen zijn stats omhoog gaan. Wanneer je dan nooit met Franklin rondloopt zullen zijn stats achterblijven.

Link to comment
Delen op andere websites

de 3 personages hebben hun eigen kleur zoals ook hierboven te zien is met de stats van de spelers. Zo kom je ze dus ook tegen in de missies en kun je aan tijdens missies links onder zien of je kan switchen tussen de 3 personages, en zo ja, waar ze dan ook staan op de map door hun kleur. Dit is goed te zien uit de volgende screencap.

post-68484-0-68136200-1373467916_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ohja ik zie die stipjes nu. Vraag me af of dit voor een missie is en of het er in free roam nog is. Zo wordt het wel makkelijker om de andere op te zoeken.

Lijkt me alleen in missies, want anders hindert het teveel op je map. En heb de stipjes nog niet zien staan tijdens free-roaming.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...