Jump to content

Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    15

  • GrandTheftHaye

    15

  • thebig

    6

  • bossofzeeland

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat mij opviel tijdens de shot over het jagen is de bar die je rechts onderin het scherm ziet staan. Hier op is aangegeven welke richting en hoe hard de wind waait. Het zal dus wel moeilijker gemaakt worden om te jagen door de wind en zou je dus meer naar links moeten mikken. Wat ik ook erg mooi vind aan deze shot is de hoeveelheid detail die je aan het dier ziet.

post-68484-0-56282600-1373468430_thumb.png

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop idd dat ze de wapens behouden. Maar in IV gooide niko de wapens op wel hele droge plekken neer XD

Hoe bedoel je? Hij morrelde wat aan de grendel en gooide ze een end naar rechts.

En nog iets over het realisme: op 1:55 zie je de slagpin(of wat het ook is) bewegen.(tussen de rail voor scopes en het wapen zelf).

Ik bedoelde niet de manier waarop hij ze neergooide maar waar de wapens af toe terechtkwamen.

Maar ach dat terzijde. Ontopic weer: ben wel benieuwd hoeveel variatie er in de wapens zit. Dat je bijv. meer als 2 assault rifles hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat ik me afvraag is hoe ze dat willen doen met vizieren die je op je wapens kan zetten; wordt dat dan FP(First Person)?

Heeft Rockstar niet gezegd dat er minstens 3 wapens van elke klasse zullen zijn? Ongeveer zoals in SA.

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

In voorgaande GTA's kon je ook nauwkeuriger schieten door in eerste persoon te gaan, was vooral bij assault weapons. Lijkt me dat ze dit gewoon gaan overnemen.

Maar kijk je dan door die scope?(dat bedoelde ik)

Link to comment
Delen op andere websites

Kort gezegd: ja, daar kun je wel van uit gaan. De scope zit bovenop je geweer, ver voor de iron sight. De iron sight is het metalen puntje wat aan het eind van het geweer zit, boven het einde van de loop, en zonder scope of andere aanpassingen (zoals een laser) zul je daar dus mee moeten richten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...