Jump to content
Joriz

Eerste officiële GTA5 gameplay Video Online!


Na een hoop trailers van GTA5 is het eindelijk tijd voor officieel gameplay beeld. We mogen nu eindelijk Grand Theft Auto V, waar Rockstar Games al vijf jaar lang met 300 man aan werkt, echt zien. In deze bijna vijf minuten lange video zien we hoe fantastisch mooi het spel eruit ziet. Heel veel kijkplezier toegewenst! smile3.gif

Opvallend feitje is trouwens dat Rockstar Games dit expliciet de eerste gameplay video noemt. Er zullen er dus nog meer gaan komen.

Meer dan 2250 screencaps van de gameplay video zijn te vinden in de galerij, veel uitpluis plezier.

Grand Theft Auto V komt over 69 dagen uit op 17 september voor Xbox 360 en Playstation 3. Wil je ook meepraten over wat je in de gameplay video hebt ontdekt dan ben je welkom in de mediasectie van ons GTA5 Forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

De manier waarop je Trevor, Franklin en Michael bestuurt doet me erg veel denken aan de manier waarop je de hoofdrolspeler van Red Dead Redemption bestuurde. Het zal wel weer even wennen zijn want zoals ik het zie is het zoooo verschillend met de voorgaande GTA's. Voorproefje van de Multiplayer ziet er ook bazig uit. Je zal nu vast wel met een veel grotere groep online kunnen spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind de besturing er momenteel best vreemd uitzien. Een beetje alsof alles te vlot en te nipt kan en zal gebeuren. Niets mis mee, maar ik wil ook wel graag enkele keren falen bij het uitproberenzodat ik een gevoel krijg dat ik daadwerkelijk heb leren rijden, eerder dan dat de game het voor mij doet. Of die indruk krijg ik enkel :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een beetje wennen aan de HUD, denk ik.

Dat zeker, maar dit heeft wel een stuk modernere look dan de voorgaande GTA's, dus ik vind het wel een goede ontwikkeling. Blij om te zien dat er zo veel features in zitten, en zeker het gave beeld van de tientallen spelers online op het eind was heerlijk om te zien. Ik kan niet meer wachten, go Rockstar _O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een mooie beelden zeg. De missie die werd getoond...... On-ge-loof-lijk. Ik heb nu al zin in 17 september.

Enigste waar ik minder tevreden mee ben is dat ik het rijden en schieten redelijk houterig vind overkomen. Hopelijk komt daar nog verandering in.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...